معاون استانداری کرمانشاه:

کارخانجات قند سریعاً نسبت به تحویل چغندرقند از کشاورزان اقدام کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: کارخانجات قند باید سریعاً نسبت به تحویل گرفتن چغندرقند از کشاورزان اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، «رضا رحیمی» در جلسه بررسی چالش‌ها و مشکلات پیش روی زراعت چغندرقند در استان کرمانشاه افزود: کارخانه قند بیستون و کارخانه قند اسلام آبادغرب موظف هستند روزانه به ترتیب  3500 تن و دو هزار تن چغندقند از کشاورزان تحویل بگیرند و آنچه را مصرف می شود مصرف و مابقی را دپو کنند.

وی اظهار کرد: کارخانه قند بیستون باید 60 هزار تن و کارخانه قند اسلام آباد نیز 26 هزار تن چغندرقند  را ظرف مدت حداکثر تا 20 روز آینده تحویل بگیرند. همچنین سازمان جهادکشاورزی استان هم موظف است 20 هزار تن چغندقند را به سایر کارخانجات قند کشور حمل کند تا مشکل خرید چغندرقند از کشاورزان هر چه سریع‌تر برطرف شود.

وی گفت: خوشبختانه تولید چغندرقند در استان امسال نسبت به سال گذشته 160 هزار تن رشد داشته، بطوری‌که پیش‌بینی می‌شود تولید این محصول از 590 هزار تن سال گذشته  به 750 هزار تن برسد.

رحیمی تصریح کرد: کشاورزان با زحمت و تلاش فراوان نسبت به تولید محصولات کشاورزی اقدام می‌کنند و باید  قدردان اقدامات ارزشمند آنان باشیم و تولیدات و محصولات کشاورزی آنان را با رفتار درست تحویل بگیریم و هرگز نباید کوچکترین بی‌حرمتی در حق این قشر زحمتکش جامعه دیده شود.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید