سیدجلال حسینی: گرشاسبی تلاش می‌کند اما هنوز مشکلات زیادی داریم

کاپیتان پرسپولیس می‌گوید سرپرست این تیم در حال تلاش است تا مشکلات مالی پرسپولیس را حل کند.

به گزارش ایسنا، سید جلال حسینی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل بادران و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام‌حذفی اظهار کرد: بازی سختی داشتیم و از قبل این مسئله را می‌دانستیم. ما چند روز پیش بازی سختی هم مقابل صنعت نفت برگزار کردیم. بادران در لیگ یک دوم است و می‌دانستیم تیم خوبی است. چند بازیکن جدید ما امروز به میدان رفتند به خاطر همین کمی شرایط سخت شد ولی بازیکنان ما فوق‌العاده بازی کردند.

او درباره حضور گرشاسبی در رختکن پرسپولیس و مشکلات مالی این تیم گفت: پس از صحبت‌هایمان قرار شد فردا جلسه‌ای داشته باشیم. ما از گرشاسبی تشکر می‌کنیم. او زحمت زیادی می‌کشد ولی یکسری مشکلات از قبل مانده که در حال تلاش برای حل آن مشکلات است. هیات مدیره باید از این بیشتر تلاش کند چون شرایط ما در حال سخت شدن است. البته بازیکن نمی‌تواند به خاطر مشکلات مالی تمدید نکند چون پوشیدن لباس پرسپولیس برای همه افتخار است. همه بازیکنان با تمام وجود در اختیار باشگاه هستند. از قبل مشکلاتی بخاطر پرونده گولچ،‌ بنگستون و ... وجود دارد که باید حل شود. من در جریان مشکلاتمان با اسپانسر نیستم ولی امیدوارم این مشکلات حل شود.

کاپیتان پرسپولیس درباره تاثیر نبودنش در زمین گفت: اینطور نیست که یک بازیکن نباشد تیم گل‌ بخورد. ممکن است من در بازی بعدی حضور داشته باشم و گل بخوریم.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید