استاندار خراسان شمالی: اعتبارات دهیاری های شیروان در دولت یازدهم 6برابر شد

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی با اشاره به دستاوردهای نظام و دولت تدبیر و امید گفت: اعتبارات دهیاری های شیروان در سه سال این دولت حدود 6 برابر گذشته افزایش یافته است.
به گزارش ایرنا، محمدرضا صالحی چهارشنبه در آیین بهره برداری متمرکز 114 طرح عمرانی،تولیدی وخدماتی در شیروان گفت: تجهیز بیمارستان شیروان آغاز شده است و امیدواریم به زودی با حضور رییس جمهور بهره برداری شود.
وی از روستاییان خواست تا از فرصت ها برای تشکیل تعاونی های اشتغال زا بابهره گیری از تسهیلات حمایتی دولت بهره مند شوند.
استاندار خراسان شمالی به نقش انقلاب در احیای ارزش های اسلامی اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) با رهبری پیامبر گونه خود اسلام را احیا کردند.
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی هم در این آیین گفت: مسئولان کشور از عملکرد استاندار خراسان شمالی راضی هستند.
عبدالرضا عزیزی افزود: خوشبختانه تاکنون شاهد پیگیری های خوبی از استاندار برای توسعه استان بوده ایم و امید می رود این استان در سایه آرامش، به سمت توسعه و پیشرفت گام بردارد.
وی به انتصاب دو نفر از بانوان به سمت مدیر کلی در استانداری اشاره کرد و گفت: این، باعث فخر ومباهات است و بابت این انتصابات از استاندار تشکر می کنیم.
امام جمعه شیروان هم گفت: در دهه فجر و هفته دولت به اندازه 50 سال دولت منحوس پهلوی به مردم خدمت رسانی شده است.
حجت الاسلام حسین کوثری اظهار کرد: هرخدمتی که انجام می شود درسایه وحدت وهمدلی مردم ومسئولان است.
فرماندار شیروان هم در این آیین گفت: با افتتاح بیمارستان 220 تختخوابی شیروان در آینده نزدیک پرونده طرح تحول سلامت شیروان تکمیل خواهد شد.
عباسعلی صفایی به اقدامات انجام شده در حوزه گازرسانی به روستاها اشاره و اظهار کرد: سال آینده جشن پایان عملیات به روستاهای شیروان گرفته می شود.
وی به ظرفیت های گردشگری در این شهرستان اشاره کرد و گفت: روستای زوارم قابلیت تبدیل شدن به اردوگاه نمونه دانش آموزی کشور را دارد
فرماندار شیروان خاطرنشان کرد: بیشتر طرح هایی که امروز به بهره برداری می رسد درراستای تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی است.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

نظر خود را ثبت کنید