استاندار قم:

دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی حمایت از بخش خصوصی را وظیفه می داند

  • تاریخ انتشار : 1395/11/20 ساعت : 22:08 - 7 سال قبل
  • از گروه : اقتصادی
  • زیرگروه : سایر
قم- ایرنا - استاندارقم با اشاره به نقش مهم بخش خصوصی در رشد و پیشرفت اقتصاد کشور بر حمایت همه جانبه دولت از این بخش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان یک وظیفه و تکلیف تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی عصر چهارشنبه در آئین گشایش 23 طرح کشاورزی قم در روستای علی آباد سراجه از توابع بخش مرکزی این استان، اظهار داشت: دولت کمک به بخش خصوصی را وظیفه خود می داند، و به آن نیز اعتقاد دارد، چرا که فکر می کنیم اگر بخواهیم اقتصاد پویا و رشد یافته ای را تجربه کنیم، تحقق این مساله بدون سرمایه گذاری در بخش غیر دولتی و خصوصی امکانپذیر نیست.
وی افزود: اگر واقعا به توسعه کشور اعتقاد داریم، نباید از بخش خصوصی غافل شویم، از این رو دولت با کمال میل و افتخار در جهت تحقق این هدف ارزشی، اسلامی و ایرانی از انجام هر نوع حمایتی از بخش خصوصی دریغ نمی کند، تا در آینده شاهد رشد و توسعه متوازن اقتصاد کشور باشیم.
صادقی همچنین با تجلیل از سازمان جهاد کشاورزی ، آن را یکی از بهترین مجموعه های اجرایی استان در بحث اقتصاد مقاومتی توصیف کرد، و افزود: همه کسانی که در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی گام بر می دارند، مورد حمایت مجموعه استانداری هستند، و خوشبختانه سرعت اقدام ها در زمینه اقتصاد مقاومتی نیز به مرور در حال بیشتر شدن است.
به مناسبت دهه فجر 23 طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر 388 هزار و 612 میلیون ریال در بخش های بهبود تولیدهای دامی و گیاهی، آب و خاک، صنایع و شیلات در قم به بهره برداری رسید.
بخش مرکزی یکی از بخش های پنجگانه استان قم، شامل شهرستان قم، شهر قنوات و دهستان قمرود است که در 10 کیلومتری شمال قم واقع شده است.
7403/ 6133/ خبرنگار- محسن آقاگلی ** انتشار دهنده: جعفرمسلمی

نظر خود را ثبت کنید