با حضور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت،

یک واحد تولیدی در شهر صنعتی البرز مورد بهره برداری قرار گرفت

قزوین-ایرنا- در مراسمی با حضور قائم مقام وزیر صنعت،معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه و تجارت ایران روز پنجشنبه یک واحد تولیدی در بخش نساجی به مناسبت دهه مبارک فجر در شهر صنعتی البرز قزوین به بهره برداری رسید.
به گزارش ایرنا، در این مراسم واحد تولیدی ارین بافت سپهر تولیدکننده پارچه های کش باف و فعال در زمینه رنگرزی و چاپ پارچه با 150 میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی برای 50 نفر مورد بهره برداری قرار گرفت.
این واحد صنعتی سالیانه قادر خواهد بود تا یک هزار و 200 تن انواع پارچه تولید کند.
این واحد تولیدی از واحدهای راکد در شهر صنعتی البرز بوده است که پس از جذب سرمایه گذار جدید و با تجهیز امکانات و ماشین الات و جذب نیروی انسانی فعالیت خود را در دوره جدید آغاز کرده است.
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در این مراسم گفت: دولت تدبیر و امید نهایت تلاش خود را به کار گرفته تا رونق را به تولید برگرداند و تا حدود زیادی در این راه موفق عمل کرده است.
مجتبی خسرو تاج با اشاره به آثار برجام در حوزه تولید،افزود: اکنون شرایط صنعت نسبت به سال هایی که کشور در تحریم به سر می برد در وضعیت بسیار بهتری قرار دارد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین نیز در این مراسم گفت: در راستای اجرای طرح رونق از سوی دولت نزدیک به یک هزار واحد تولیدی در حال ساخت، راکد و نیمه ساخت در استان قزوین به میزان 10 هزار و 100 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.
علی پرزحمت با بیان اینکه قزوین در جذب و پرداخت تسهیلات از محل سامانه بهین یاب جزو استان های برتر کشور شناخته شده است، اظهار کرد: نیمی از تسهیلات اختصاص داده شده به واحدهای تولیدی قزوین در طرح رونق از محل سامانه بهین یاب وام های خود را دریافت کردند.
شهر صنعتی البرز واقع در شهرستان البرز نخستین شهرصنعتی احداث شده در ایران است.
استان قزوین دارای سه هزار و 700 واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری است.
6104/ 3013
خبرنگار: ناصرنیلی/ انتشاردهنده: رضااولادی

نظر خود را ثبت کنید