آستان قدس رضوی در سیستان مجتمع فرهنگی و خدماتی احداث می‌کند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مردم سیستان با بصیرت و هوشیاری در مقابل حکومت ستمشاهی ایستادگی کردند و مقاومت این مردم شریف درمقابل آن رژیم ستم شاهی در تاریخ ثبت شده است.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در سفر به سیستان و حضور در مراسم گرامیداشت شهدای منطقه سیستان‌ در  جمع خبرنگاران با بیان اینکه سیستانی‌ها مردان و زنان غیوری هستند که با تمام وجود ‌در طول دفاع مقدس هم حماسه آفریدند و هم شهدای عالیقدری تقدیم انقلاب کردند، افزود: ولایتمداری این غیورمردان از خصوصیات این مردم است، این درحالیست که بعد از دفاع مقدس تا به امروز نیز آخرین شهدایی که ثبت شده‌اند، شهدای مدافع حرم هستند، شهدایی که در مقابل تکفیری‌ها ایستادند یعنی این مساله باز نشان می‌دهد که مردم سیستان انسانهایی بابصیرت و اهل مقاومت، دشمن شناس و دشمن ستیزهستند.

وی ادامه داد: پرچم دفاع از انقلاب اسلامی همچنان در این خطه برافراشته است و این منطقه همچنان زنده است و زنده خواهد بود و برای دوام این نظام با همه وجود و توان ایستادگی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: با گذشت چهل سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ‌و در طول این مدت هم، هرچه داریم از این مردم، ایستادگی و مقاومت و بصیرت و بصیرت آفرینی است‌.

تولیت آستان قدس رضوی  خطاب به مسئولین گفت: مسئولین باید خدمتگزاری به این مردم را یکی از توفیقات الهی بدانند زیرا هرخدمتی در جهت رفع مشکلات وگره گشایی از این مردم انجام دهند نزد خداوند متعال خدمتی بزرگ و بی نظیر است.

‌رئیسی ادامه داد: تصمیم براین است تا بنام آستان قدس رضوی مجتمع فرهنگی و خدماتی را در منطقه سیستان احداث کنیم تا بتواند برای مردم این خطه هم خدمات فرهنگی داشته باشد و هم سایر خدمات مورد نیاز به ولایتمداران سیستانی ارائه دهد.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید