کشف بیش از 2 تن انواع مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری طی امسال

‌فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال جاری بیش از دو تن انواع کشفیات مواد مخدر در استان صورت گرفته است، گفت: از این مقدار 447 کیلوگرم در مناطق آلوده کشف و ضبط شده است.

‌به گزارش ایسنا، غلامعباس غلامزاده 20 دی‌ماه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار کرد: مواد مخدر یک آسیب برای جامعه است و کشور از گذشته تاکنون برای مبارزه با مواد مخدر سرمایه‌گذاری داشته و خواهد داشت. 

وی با اشاره به اینکه در سطح ملی و استانی اقدامات مستمری در زمینه مبارزه با مواد مخدر انجام شده است، افزود: رویکرد نیروی انتظامی ساماندهی معتادان، پاکسازی و آموزش و آگاه سازی جامعه از اثرات مصرف مواد مخدر است. 

غلامزاده با بیان اینکه در سال جاری بیش از دو تن انواع کشفیات مواد مخدر در استان صورت گرفته است، تصریح کرد: از این مقدار 447 کیلوگرم در مناطق آلوده کشف و ضبط شده است. 

وی ادامه داد: در سال جاری 28 مورد طرح پاکسازی در مناطق آلوده استان اجرا شده است. 

غلامزاده تصریح کرد: برخورد قضایی به تنهایی در یک چرخه باطل است و اگر مسائل بهداشی، فرهنگی، تبلیغاتی، آموزش و خدمات شهری دیده نشود، نتیجه موثر حاصل نمی‌شود. 

وی با بیان اینکه هیچ محله‌ای در استان برای قاچاقچیان امن نیست، تصریح کرد: کانون‌های جرم در استان کم است اما همین تعداد نیز زیاد است و بایستی یک برنامه ویژه در مناطق آلوده استان طراحی و ‌اجراشود. 

غلامزاده بیان کرد: همراهی مردم و اجتماعی کردن مسئله مبارزه با مواد مخدر اهمیت زیادی دارد و باید به آن توجه بیشتری داشت. 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری نیز خاطرنشان کرد: اشتغال موضوعی است که که نباید مغفول واقع شود و این مهم در مناطق آلوده استان از اهمیت بیشتری برخوردار است و نیازمند تهیه یک برنامه ویژه است تا توفیق حداکثری در این زمینه حاصل شود. 

مرتضوی با بیان اینکه سازمان فنی وحرفه‌ای آموزش‌های مناسب مهارتی در مناطق آلوده استان داشته است، گفت: بایستی نیاز مناطق آلوده به آموزش سنجیده شود و برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید