صادق‌زاده: میرزاپور از نظر من قهرمان واقعی است

قهرمان کشتی پهلوانی ایران گفت: رفتار و منش پهلوانی مهم‌ترین موضوع در کشتی پهلوانی است.

به گزارش ایسنا، جابر صادق‌زاده پس از قهرمانی در مسابقه‌های کشتی پهلوانی عنوان کرد: خوشبختانه سطح فنی مسابقه‌ها نسبت به سال گذشته بالاتر رفته بود و شرایط خوبی را کشتی‌گیران سپری کرده بودند.

وی ادامه داد: امسال توانستم بازی‌های خوبی را انجام دهم و خوشبختانه در دیدار پایانی توانستم حریف خود را شکست دهم.

وی درباره اتفاقات اواخر کشتی عنوان کرد: تماشاگران مشهدی دوست داشتند احمد میرزاپور کشتی را با پیروزی به پایان برساند ولی جذابیت‌های کشتی همین صحنه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: از دید من بازوبند پهلوانی یک موضوع نمادین است که شاید خیلی‌ها هفته بعد این موضوع را فراموش کنند و چیزی که باقی خواهد ماند رفتار و منش قهرمانی در کشتی است. از  دید من احمد میرزاپور پهلوان واقعی است و فرقی نمی‌کند که من یا ایشان قهرمان ایران شویم. چیزی که مهم است این رفتار پهلوانانه است که تمام تلاش خود را کرده است که این شرایط را ادامه دهم.

صادق‌زاده عنوان کرد: برای سومین سال متوالی است که قهرمان ایران می‌شوم. امیدوارم بتوانم این روند را در ادامه داشته باشم.

او درخصوص توقع از فدراسیون کشتی و برگزاری اردوهای آمادگی عنوان کرد: جا دارد تشکر ویژه‌ای از رییس فدراسیون داشته باشم که نگاه ویژه‌ای به کشتی پهلوانی دارد و برای رشد و شکوفایی این رشته تلاش می‌کند. امیدوارم بتوانیم اردوهای خوبی را برگزار کنیم  تا سطح کیفی بالایی داشته باشیم. در این مسابقه‌ها کشتی‌گیرانی حضور داشتند که می‌توانند در آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشند و امیدوارم تمام کشتی‌گیران منش و رفتار پهلوانی را داشته باشند.

وی درباره دغدغه‌اش برای ادامه کشتی‌گیری عنوان کرد: در حال حاضر هیچ دغدغه‌ای ندارم و شرایط خوبی را در این مدت سپری کرده‌ام.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید