امام جمعه موقت بجنورد:

مسئولان زمینه نارضایتی مردم را فراهم نکنند

امام جمعه موقت بجنورد با اشاره به اینکه در کشور مشکلاتی وجود دارد، گفت: همه مسئولان باید دست به دست یکدیگر دهند تا مشکلات مردم را برطرف کنند و زمینه نارضایتی مردم را فراهم نکنند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی موسوی جاجرمی در نماز عبادی و سیاسی جمعه بجنورد، با طرح این سوال که چطور کشور ایران در مقابل فتنه اخیر به وجود آمده پیروز شد، اظهار کرد: اسلام ناب محمدی نعمت بسیار بزرگی است که نائل ملت ایران شده است و یکی از دلایل اصلی این پیروژی، اسلام ناب محمدی است.

وی افزود: ایران تنها کشور در جهان است که قانون و نظام آن اسلامی است و هیچ کشوری در دنیا، قانون آن اسلامی نیست.

موسوی جاجرمی در ادامه ایمان راسخ مردم به خدای متعال را عامل اصلی پیروزی ایران در مقابل آمریکا و هم پیمانانش بیان کرد و ادامه داد: در حقیقت رژیم ستمشاهی نیز به دلیل ایمان مردم سرنگون شد.

وی با بیان اینکه وجود مقام معظم رهبری و ولایت فقیه از دیگر عوامل اصلی پیروزی ملت ایران در فتنه اخیر بود، اظهار کرد: دشمن هر بار شکست می خورد تلاش می کند که نوک تیز را به سوی رهبری بکشاند.

خطیب موقت نماز جمعه بجنورد گفت: وحدت و همبستگی مردم مهمترین دلیل دیگر پیروزی مردم در این فتنه بوده است. نگذاریم زخم هایی در کشور ایجاد شود تا دشمنان مانند مگس بر روی آن بنشینند.

وی تصریح کرد: دشمنان در این فتنه مثلثی را تشکیل داده بودند که یک ضلع از آن آمریکا و اسرائیل، ضلع دیگر عربستان و ضلع سوم منافقان کور دل بودند.

امام جمعه موقت بجنورد تاکید کرد: اسرائیل، آمریکا و عربستان همیشه در کمین هستند که راه نفوذی پیدا کنند تا وارد ایران شوند و برای کشور مشکل ایجاد کنند.
انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید