‌معاون اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور:

دفاتر تسهیل‌گری مناطق حاشیه‌ای در البرز راه اندازی می‌شود ‌

  • تاریخ انتشار : 1396/10/24 ساعت : 13:18 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : البرز
‌معاون اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور ‌گفت: گاهی کاهش جزیی آسیب‌های اجتماعی که گزارش می‌شود، نمی‌تواند حائز اهمیت باشد، چراکه ممکن است ناشی از نوسانات مقطعی باشد، بنابراین باید برنامه‌ریزی دقیق در این رابطه به جد در دستور کار قرار گیرد.

‌به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، رضا محبوبی در جلسه هماهنگی برای راه اندازی دفاتر تسهیل‌گری در مناطق حاشیه نشین البرز که پیش از ظهر یکشنبه(24 دی ماه) برگزار شد گفت: نمی‌توان با سیاست‌های تخریبی و انکار، معضلات مناطق حاشیه‌ای را ساماندهی و حل کرد، بنابراین باید با پذیرفتن این امر و جلب مشارکت‌های مردمی، اقدامات لازم را انجام داد.

وی ادامه داد: طرح راه اندازی دفاتر تسهیل‌گری در مناطق حاشیه ای از سوی وزارت کشور و با محوریت مردم در دستور کار قرار گرفته که با استفاده از مشارکت مردم و خیرین، هماهنگی‌های لازم برای رشد و توسعه این مناطق و ساماندهی معضلات اجتماعی صورت گیرد.

محبوبی با بیان اینکه 10 استان کشور که در شرایط حساس‌تری درگیر معضلات اجتماعی ناشی از حاشیه نشینی قرار دارند پایلوت اجرای این طرح می شوند گفت: این امکان در 10 نقطه حاشیه نشین البرز نیز فراهم خواهد شد.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی ردیف جداگانه ای برای ساماندهی مناطق حاشیه ای در نظر گرفته ولی با توجه به حساسیت این موضوع از سوی دفتر اجتماعی وزارت کشور نیز مورد توجه است.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید