معاون برنامه ریزی و توسعه قضائی دادگستری استان کرمان:

کرمان به قطب آموزشی در جنوب شرق کشور تبدیل می شود

  • تاریخ انتشار : 1396/10/25 ساعت : 10:13 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : کرمان
معاون برنامه ریزی و توسعه قضائی دادگستری استان کرمان گفت: در حال حاضر فضای اداری دادگستری استان کرمان 68 هزار مترمربع می‌باشد که با افتتاح پروژه‌های عمرانی در حال ساخت 24 هزار متر مربع به آن افزوده خواهد شد.

به گزارش ایسنا، «مهدی بخشی» در جلسه کمیته برنامه ریزی دادگستری کل استان کرمان اظهار کرد: با پیگیری‌های بعمل آمده از سوی ریاست کل دادگستری استان کرمان کار ساخت پروژه چند منظوره آموزشی، فرهنگی، رفاهی و تفریحی در مساحتی بالغ بر 14هکتار در هفت باغ علوی کرمان آغاز شده است که گام بسیار بزرگی در جهت تبدیل شدن استان کرمان به قطب آموزش در جنوب شرق کشور محسوب می‌شود.

وی  به اقدامات ارزشمند دادگستری استان کرمان در زمینه توسعه فضاهای اداری اشاره کرد و گفت: با اتمام پروژه‌های عمرانی در حال احداث در آینده نزدیک، یک سوم به فضای اداری دادگستری استان افزوده خواهد شد.

بخشی تصریح کرد: ضرورت دارد اعضای کمیته راهکارها و پیشنهادات سازمان‌های مربوطه را در راستای گره گشایی از برخی نواقص و موانع پیش رو ارائه دهند تا بتوانیم در جهت پیشبرد اهداف سازمان بهترحرکت کنیم.

این مقام قضائی خاطرنشان کرد: ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در راستای امنیت سرمایه گذاری، رفع موانع حقوقی، قضائی تولید و اشتغال و مبارزه با مفاسد اقتصادی در چارچوب وظایف و اختیارات قوه قضائیه در حال فعالیت می‌باشد.

وی ارتباط منظم و مستمر با فعالان بخش خصوصی به منظور اطلاع از مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی سرمایه گذاری و مساعدت در رفع موانع را از وظایف این ستاد دانست و گفت: هموراه دستگاه قضائی از فعالیت‌های اقتصادی مجاز و مشروع در سطح استان حمایت حقوقی و قضائی کرده است.

وی افزود: دادگستری استان کرمان در گذشته نیز در قالب کمیته حمایت از سرمایه گذاری اقدامات موثری در زمینه رفع موانع حقوقی، قضائی تولید و اشتغال و مبارزه با مفاسد اقتصادی انجام داده است .

دبیر ستاد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان کرمان بر حمایت دستگاه قضائی از سرمایه گذاری تاکید کرد و گفت: سیستم  قضائی در استان با ایجاد این ستاد بسترهای لازم را در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم کرده است.

وی یادآور شد: دستگاه قضائی آمادگی خود را چون گذشته برای هرگونه همکاری و تعامل با دستگاه‌های اجرایی در چارچوب قوانین و مقررات و با رویکرد عدالت محوری اعلام می‌کند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید