هنری , موسیقی , حجت اشرف زاده , اصفهان " />

خواننده موسیقی پاپ :

رفتارهای مخرب برخی افراد شرایط را برای فعالان هنر موسیقی سخت کرده است

اصفهان - ایرنا - حجت اشرف زاده خواننده پاپ گفت: برخی از مخاطبان به هنرمندان که در فعالیت خود پیشرفت می کنند، می تازند و او را تخریب می کنند و همین امر سبب می شود که شرایط برای موسیقیدان ها سخت شود.
به گزارش ایرنا، حجت اشرف زاده یکشنبه شب پس از اجرای کنسرت در اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: ارزشمندی آثار هنری بسته به این دارد که در طول سالیان بیشتر در بین مخاطبان و مردم ماندگار بماند و علاقه مندان از آن به نیکی یاد کنند.
وی تاکید کرد : مردم بهترین قضاوت کنندگان هنرمندان و به ویژه موسیقیدان ها هستند، پس باید با ارائه بهترین آثار، فضای موسیقی را ماندگار و جذاب کرد.
این خواننده پاپ با اشاره به فعالیت موسیقی زیرزمینی در کشورمان، تصریح کرد: در این بخش نیز چهره های خوبی پا به عرصه گذاشته و محبوبیت زیادی کسب کرده اند.
اشرف زاده گفت: برگزاری کنسرت در شهر اصفهان به عنوان زادگاه و منزلگاه بسیاری از موسیقیدان ها و استادان بزرگ و مشهور نظیر استاد تاج اصفهانی صاحب مکتب آواز اصفهان را بسیار سخت است، مردم این شهر موسیقی را بخوبی درک می کنند.
این خواننده درباره راهنمایی های محمدرضا شجریان نیز خاطرنشان کرد: بطور مستقیم و غیر مستقیم از آموزش های این استاد موسیقی و آواز بهره برده ام، او آموزگار بسیاری از خوانندگان بوده است و موسیقی در ایران تا حد زیادی مدیون تلاش های اوست.
این خواننده پاپ اضافه کرد: شجریان نه تنها در موسیقی سنتی بلکه در موسیقی پاپ نیز آموزه های زیادی برای خوانندگان به ارمغان آورده است.
او همچنین از انتشار آلبومی جدید با عنوان 'وقت عاشقی' تا پایان امسال خبر داد.
وی با اشاره به حادثه کشتی نفتکش ایرانی و کشته شدگان دریانوردان گفت: کنسرت اصفهان را به روح این عزیزان و خانواده داغدارشان تقدیم می کنم.
کنسرت حجت اشرف زاده یکشنبه شب در تالار رودکی اصفهان اجرا شد.
آهنگ و آلبوم موسیقی «ماه و ماهی» از محبوب ترین آثار این خواننده است.
ت / 6020 / خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده : عمادی

نظر خود را ثبت کنید