معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید یزد:

اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی از اولویت‌های اصلی بنیاد است

  • تاریخ انتشار : 1396/10/25 ساعت : 14:39 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : یزد
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی از اولویت‌های اصلی بنیاد است و همه کارکنان باید تلاش کنند در این زمینه همکاری‌های لازم را با ستاد اقتصاد مقاومتی انجام دهند .

به گزارش ایسنا، «محمد حسین علمدار» امروز در نشست شورای معاونین بنیاد با اشاره به لزوم اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی در این نهاد، گفت: اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی از اولویت‌های اصلی بنیاد است و همه کارکنان باید تلاش کنند در این زمینه همکاری‌های لازم را با ستاد اقتصاد مقاومتی انجام دهند .

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص، اضافه کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرده‌اند، توجه به نام «اقتصاد مقاومتی» به تنهایی مؤثر نیست و همه باید ضمن درک لزوم اجرای این برنامه دست به دست هم دهیم تا اقدامات اساسی را برای تحقق سیاست های این طرح با برکت و حیاتی انجام دهیم .

دبیر ستاد استانی طرح اقتصاد مقاومتی با تشریح برنامه‌های بنیاد یزد در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، تصریح کرد: خادمین شهدای یزد وظیفه خود می دانند به عنوان خدمتگزار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران همواره تابع امر ولایت بوده و اوامر معظم‌له را به بهترین شکل انجام دهند.

به گفته وی، البته در همین راستا نیز با برنامه‌ریزی مناسب اقدامات مناسبی در استان انجام شده است که اصلاح سیستم روشنایی، تقویت ناوگان حمل و نقل،‌ تعمیرات لازم در ساختمان اداری و تلاش مضاعف در خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با مراجعه حضوری به آنان از جمله این برنامه‌هاست .

علمدار یادآور شد: اگر چه برخی برنامه‌ها هزینه‌هایی را برای بنیاد به دنبال داشته است لکن در دراز مدت قطعاً شاهد صرفه‌جویی قابل توجهی در منابع و حامل‌های انرژی خواهیم بود .


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید