بارش برف در چهار محور استان سمنان

  • تاریخ انتشار : 1396/10/26 ساعت : 12:58 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : سمنان
مدیرکل راه و ترابری استان سمنان از بارش برف در چهار محور این استان خبر داد و گفت: باوجود بارش برف در این محورها ترافیک در این محورها روان است.

عبدالمجید صفوی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: براساس گزارش همکاران راهداری و همچنین تصاویر دوربین‌های نظارت تصویری این اداره کل در حال حاضر بارش برف در محورهای شاهرود-آزادشهر، شاهرود-توسکستان و چشمه‌علی-فولادمحله و شهمیرزاد-کیاسر در جریان است.

وی با اشاره به لغزنده بودن سطح جاده در این محورها تصریح کرد: باتوجه به تداوم بارش‌ها پلیس به‌همراه داشتن زنجیرچرخ را برای رانندگان در این محورها الزامی اعلام کرده است.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان از روان بودن ترافیک در این محورها خبر داد و افزود: همکاران راهداری در سطح محورها حضور فعال دارند و با توجه به تعبیه ماسه و نمک لازم در مناطق مختلف و از جمله گردنه‌های برف‌گیر درصورت افزایش بارش‌ها نسبت به پاشیدن نمک و ماسه در آن اقدام می‌کنند.

صفوی‌نژاد در پاسخ به پرسشی در خصوص محدودیت‌های تردد در محورهای استان گفت: محور شاهرود-رامیان در گردنه اولنگ تنها محور استان سمنان است که با محدودیت مواجه و تردد در آن تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید