شورای هماهنگی , 22بهمن , رهبری " />

ستاد دهه فجر در 400 روستای استان بوشهر تشکیل شد

بوشهر-ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهرگفت:امسال علاوه بر تشکیل ستاد در تمام شهرها ، بخش ها و شهرستان های این استان در 400 روستای بوشهر نیز ستاد دهه فجر تشکیل شده و ویژه برنامه های این مناسبت برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، نصرالله شفیعی روز چهارشنبه درجلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی افزود:امسال محور برنامه های دهه فجر، مردمی بودن اجرای برنامه ها در تمام نقاط این استان است.
وی یادآورشد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تابع مسائل حزبی، جناحی و گروهی نیست و رسالت اصلی آن، همکاری و تعامل با همه دولت‌هاست.
شفیعی ادامه داد:وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، هماهنگی ، برنامه ریزی و برگزاری مناسبت‌های ملی، انقلابی و دینی در سطح کشور است.
وی بر حفظ وحدت و انسجام همه نهادها، تشکل ها و احزاب حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی برای پیشبرد و ترقی کشور تاکید کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهرگفت:همه ما متعلق به‌ این نظام اسلامی و مدیون خون شهدا هستیم و باید در پاسداری و حراست از آن بکوشیم.
وی افزود:خدمات نظام جمهوری اسلامی درهمه مناطق شهری و روستایی استان بوشهر نسبت به قبل از پیروزی انقلاب قابل مقایسه نیست طوریکه توسعه ، عمران و پیشرفت مشاهده می شود .
شفیعی تصریح کرد: مهمترین برنامه دهه فجر برگزاری راهپیمایی 22 بهمن است و این مراسم در 39 سال گذشته به عنوان مهمترین عامل بازدارندگی تهدیدات و توطئه های دشمنان داخلی و خارجی بوده است.
امام‌ جمعه خورموج مرکز شهرستان دشتی نیز گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی یک معجزه بی‌نظیر در قرن بیستم بوده است و باید قدر این موهبت الهی را بدانیم .
حجت السلام عبدالحسین مصلح افزود:پیروزی انقلاب اسلامی باعث عزت، سرافرازی، عظمت و اقتدار ملت مسلمان ایران شد.
وی یادآورشد:برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر سبب انتقال بهتر انقلاب اسلامی به نسل جوان خواهد شد.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6045**خبرنگار: علی اشکو **انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد

نظر خود را ثبت کنید