معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام:

80 درصد مأموریت‌های ناجا در حوزه پیشگیری است

  • تاریخ انتشار : 1396/10/27 ساعت : 14:48 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : ایلام
معاون هماهنگ کننده انتظامی استان با بیان اینکه نیروی انتظامی پیشگیری از جرائم را در اولویت‌های خود قرار داده است، گفت: ۸۰ درصد مأموریت‌های ناجا در حوزه پیشگیری است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ «جلال میرزابیگی» در همایش سالیانه فرماندهان، مسئولان و روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها انتظامی استان ایلام، اظهار کرد: این همایش با هدف بررسی چگونگی ارتقاء صیانت، سلامت اداری کارکنان کلانتری و پاسگاه‌ها، تسریع در روند اقدامات قضایی و انتظامی استان و ابلاغ تدابیر سلسله مراتب فرماندهی ناجا است .

وی با اشاره به اینکه 80 درصد از مأموریت های پلیس در حوزه پیشگیری است، افزود: برنامه‌ریزی برای ساماندهی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان ایلام در سه مرحله کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در کار گروه‌های تخصصی طراحی و در حال اجراست .

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان اجرای طرح خوشایندسازی محیط کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها را از اولین چشم‌اندازهای سال 95 و 96 عنوان کرد و افزود: بحث خوشایندسازی محیط کلانتری و پاسگاه‌ها و اصلاح روند انجام کار، استاندارد سازی و تعالی رفتار، خلاقیت در سایر زمینه‌های آموزش و پژوهش در این اماکن بود،که به بهترین نحو صورت پذیرفت .

وی اضافه کرد: طرح بازسازی و خوشایند سازی و مقاوم سازی ۳۹ رده در کلانتری و پاسگاه‌ها و ایست و بازرسی پاسگاه‌ها صورت گرفت که رسیدن به مراحل پایانی آن سال ۹۶ تعیین شده است .

میرزابیگی عنوان کرد: توجه به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها که بیشترین تماس را با مردم دارند و بیشترین فعالیت انتظامی در این حوزه است، رضایتمندی مردم استان را به دنبال داشته است .

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان گفت: به حمداله ما شاهد هیچ گونه نواقصی در سطح کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان نمی‌باشیم که فاقد تجهیزات و امکانات لازم باشند .

وی به نقش خیرین امنیت ساز در استان اشاره کرد و گفت: با کمک و همت خیرین امنیت ساز فرماندهی انتظامی بخش هلیلان در شهرستان چرداول در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود .

میرزابیگی در ادامه با اشاره به مأموریت بزرگ اربعین و حوزه جغرافیایی استان خواستار ارتقاء و بازبینی در حوزه ساختار جدید شد و گفت: در آخرین ساختاری که برای استان تعریف شده نیاز به بازبینی و بررسی مجدد دارد .

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان اظهار کرد: در اربعین امسال هوشیاری مردم و نیروهای مسلح در مقابل توطئه‌ها، نقش مهمی در ناکام گذاشتن دشمنان به دنبال داشت و تلاش کارکنان نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح و نهادهای خدمات‌رسان موجب شد برگ زرین دیگری بر افتخارات کشور جمهوری اسلامی ایران افزوده شود .

وی با اشاره به اینکه در هفته ناجا رتبه اول در بین استان‌های هم گروه را کسب کرده‌ایم گفت:در بحث اغتشاشات اخیر استان ایلام با هدایت و مدیریت به موقع سردار یاری فرمانده انتظامی استان و همکاری مسئولان استان و حضور آگاهانه مردم همگی دست به دست هم دادند که کمترین خسارت و آسیب را در این زمینه متحمل شویم .

میرزابیگی در ادامه یادآور شد: پلیس فتا در بحث رصد کانال‌های تلگرامی اقدامات مهم و خوبی انجام داده است .

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان در ارائه گزارش عملکرد استان به کاهش ۳۸ درصدی سرقت به عنف اشاره کرد و گفت: در سرقت مسلحانه نیز ۱۷ درصد کاهش داشته‌ایم .

وی همچینن به کاهش ۱۰ درصدی محتویات داخل خودرو و افزایش ۱۵۲ درصدی کشفیات مواد مخدر اشاره کرد و گفت: رضایت مندی مردم از پلیس در حوزه کلانتری و پاسگاه‌ها ۲ درصد افزایش رضایت مندی به همراه داشته است.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید