نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

نظارت غیرآشکار، روحیه امانت‌داری را تقویت می‌کند

  • تاریخ انتشار : 1396/10/26 ساعت : 16:55 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : زنجان
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: نظارت غیرآشکار، روحیه امانت‌داری را در وجود مدیران تقویت می‌کند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله «علی خاتمی» صبح امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، با بیان اینکه انسان تنها موجود مسئول بوده و باید نسبت به هر کاری که انجام می‌دهد پاسخ‌گو باشد، افزود: این پاسخ‌گویی به‌ویژه برای کسانی که در رأس مسئولیت قرار می‌گیرند باید وسیع‌تر و گسترده‌تر باشد.

وی ادامه داد: امیرالمومنین علی(ع) نظارت را به‌عنوان یکی از ابزارهای کارآمد مدیریت بیان می‌کنند، این نظارت‌ها باعث دلگرم شدن مدیران نسبت به کارشان و نیز تقویت روحیه امانت‌داری در وجود مدیران می‌شود.

خاتمی با اشاره به اینکه طبق اعتراف دستگاه‌های بزرگ امنیتی جهان، ایران جزو موفق‌ترین کشورها در راستای تامین امنیت در جامعه است، تصریح کرد: بی‌تردید اگر امروز این جایگاه در حوزه تامین امنیت برای ایران اسلامی به دست آمده، به برکت تلاش شبانه‌روزی و چشمان بیدار سربازان گمنام امام زمان(عج) محقق شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با یادآوری اینکه همان‌گونه که ما در خصوص گذشتگان خود قضاوت می‌کنیم، آیندگان و افکار عمومی نیز در طول تاریخ درباره همه اعمال و رفتار ما قضاوت خواهند کرد، اظهار کرد: به تعبیر امیرالمومنین علی(ع)، دادگاه تاریخ در دنیا و دادگاه عدل الهی دو جایگاهی است که انسان مورد قضاوت قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه لقب سربازان گمنام امام زمان(عج) برای نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، عنوان شایسته‌ای است و ما امروز اگر جایگاه ارزشمندی در جهت تامین امنیت در دنیا داریم، به برکت تلاش‌ها و فداکاری‌های همین نیروها بوده است، افزود: امیرالمومنین علی(ع) در سخنانشان همواره استانداران و والیان و مدیران خود را بر نظارت آشکار و پنهان توصیه می‌کردند. همچنین به توصیه امام علی(ع) مدیران باید در انتخاب نیروهای تحت فرمان خود به اصالت خانوادگی، ایمان، اخلاق و تعهد آن‌ها توجه جدی داشته باشند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید