محاکمه مرد محکوم به اعدام که یک اعدامی دیگر را در زندان کشت

ایران نوشت: ساعت 5 و 30 صبح 29 خرداد 94 دو محکوم اعدامی در سرویس بهداشتی زندان به جان هم افتادند و یکی از آنها به دلیل اصابت ضربه چاقوی دست ساز به شانه‌اش دچار خونریزی شدید شد و جان باخت.ایران نوشت:ساعت 5 و 30 صبح 29 خرداد 94 دو محکوم اعدامی در سرویس بهداشتی زندان به جان هم افتادند و یکی از آنها به دلیل اصابت ضربه چاقوی دست ساز به شانه‌اش دچار خونریزی شدید شد و جان باخت.

 با گزارش این پرونده به بازپرس کشیک قتل و اظهارات شاهدان، عامل  جنایت بازداشت شد و پس از اعتراف به قتل، صبح دیروز در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی رنجبر و با حضور قاضی یزدانپور محاکمه شد.

در ابتدای دادگاه اولیای دم خواستار قصاص شدند اما متهم گفت: «مقتول بارها به من ناسزا گفته بود و آن روز هم همان اتفاق افتاد که درگیر شدیم. آن لحظه حال خودم را نفهمیدم و ناخواسته با چاقوی دست‌سازی که در جیبم بود او را زدم.»

سپس وکیل متهم در جایگاه ایستاد و از قضات خواست موکلش از نظر سلامت روانی مورد معاینه پزشکی قانونی قرار گیرد.در پایان این جلسه قضات وارد شور شده و متهم را به پزشکی قانونی معرفی کردند تا پس ازاعلام نظریه تخصصی درباره اوتصمیم گرفته شود.


نظر خود را ثبت کنید