از سریال «گیله‌وا» چه خبر؟ + تصاویر

تهیه‌کننده سریال «گیله‌وا» که این روزها آخرین مراحل تولید خود را پشت سر می‌گذارد با بیان اینکه هنوز شبکه پخش این مجموعه مشخص نشده است، اظهار امیدواری کرد که این سریال مورد توجه مخاطبان قرار خواهد گرفت.

امیر بنان در گفت‌وگویی با ایسنا درباره روند تولید این مجموعه تلویزیونی که تلاش می‌کند تاریخ را در دوره قحطی سال ۱۲۹۷ به تصویر بکشد، گفت: در حال حاضر تدوین کار به پایان رسیده و مراحل صداگذاری، جلوه‌های ویژه‌ تصویری و موسیقی در حال آماده‌سازی است. اما تا زمانی که مراحل تولید این مجموعه به پایان نرسد، شبکه‌ پخش آن نیز مشخص نخواهد شد.

او همچنین یادآور شد که «سریال «گیلوا» قصه‌گویی روان و خوبی دارد و با آنچه پیش از تولید در نظرمان بود مطابقت دارد.»


ضبط سریال «گیله‌وا» به کارگردانی و نویسندگی اردلان عاشوری و تهیه‌کنندگی امیر بنان از ابتدای تابستان امسال با نقش‌آفرینی بازیگرانی چون بهروز شعیبی، حمیدرضا پگاه، ستاره اسکندری، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، علی عطایی، پریا مردانیان، مهران رجبی، حسین توشه، ستاره حسینی و امیرحسین صدیق در کیاشهر گیلان کلید خورد.

۱۲ مهرماه سال جاری آخرین روز ضبط سریال «گیله‌وا» در روستای زرنان از توابع استان تهران انجام خواهد شد و با تصویربرداری برداشت‌های آخر، این سریال وارد مرحله تدوین شد. پیش از آن بیشتر سکانس‌های این سریال در کیاشهر و سیاهکل استان گیلان تصویربرداری شده بود و سپس برای ضبط برداشت‌های آخر به استان تهران منتقل شدند و سکانس‌های خود را در شهرک سینمایی غزالی و زرنان شهریار ضبط کردند.

این سریال به عنوان یکی از تازه‌ترین محصولات مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج در تلاش است با نگاهی عاطفی به زندگی مردم شمال ایران در بستر اتفاقات تاریخی سال ۱۲۹۷ بپردازد و روایتگر سبک زندگی و روابط اجتماعی و عاطفی مردم ایران و به خصوص مردم خطه گیلان در صد سال گذشته باشد.






انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید