برگزاری همایش «فضای سایبری و سبک زندگی سالم»

در نشست بررسی اولیه چکیده مقالات همایش «فضای سایبری و سبک زندگی سالم»، آثار ارسالی به این همایش مورد ارزیابی قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دبیرخانه این همایش، نشست بررسی اولیه چکیده مقالات ارسالی به همایش «فضای سایبری و سبک زندگی سالم» روز چهارشنبه (۲۷ دی‌ماه) با حضور جمعی از اساتید عضو کمیته علمی همایش برگزار شد و ۱۸۶ چکیده مقاله ارسالی به دبیرخانه مورد ارزیابی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام و المسلفین نژادی، دبیر علمی این همایش در سخنانی اعلام کرد که «نتایج نهایی چکیده مقالات پذیرش شده به مرور به آدرس پست الکترونیک افراد ارسال خواهد شد و پس از آن پژوهشگران می‌توانند نسبت به ارسال اصل مقالات اقدام کنند».

همایش «فضای سایبری و سبک زندگی سالم» با هدف تبیین راهکارهای صیانت از خانواده و زندگی اسلامی ـ ایرانی در عصر رسانه‌ای شده امروز، ۱۲ اسفند ماه برگزار می‌شود.

سبک زندگی سالم در فضای سایبری، دو فضایی شدن، سبک زندگی و چالش‌ها، اخلاق و فضای سایبری، آینده‌پژوهی سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی در فضای سایبری، چگونگی بسط سواد رسانه‌ای جهت رسیدن به سبک زندگی سالم در عصر سایبر، راه کارهای تولید محتوای سالم در فضای مجازی از محورهای این همایش یک روزه است.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید