ونگر پاسخ انتقادهای سران دورتموند را داد

سرمربی آرسنال اعلام کرد هرگاه با بازیکنی قرارداد امضا کند آن را اعلام خواهد کرد و نیازی به توصیه سران بوروسیادورتموند ندارد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از گاردین، بحث پیوستن پیر امریک اوبامیانگ به آرسنال این روزها در رسانه‌ها زیاد شنیده می‌شود، هرچند که باشگاه آرسنال این اخبار را تایید نکرده ولی تیم آلمانی به انتقاد از رفتار باشگاه آرسنال در قبال اوبامیانگ پرداخته است.

آرسن ونگر در پاسخ به اتفاقات اخیر بین دو باشگاه بوروسیادورتموند و آرسنال، گفت‌: سران دورتموند مسئول حرف‌هایی که می‌زنند هستند، من نمی‌توانم گفته‌ای را تایید کنم  ولی به آنها می‌گویم اگر با بازیکنی قرارداد امضا کنیم آن را رسانه‌ای خواهیم کرد. هنوز هیچ چیز مشخص نیست. بحث جدایی سانچس و حضور مخیتاریان نیز همین گونه است. ما هیچ مذاکره‌ای با بوروسیادورتموند انجام نداده‌ایم و صحبت‌هایی که مطرح می‌شود واقعیت ندارد.

سرمربی فرانسوی آرسنال ‌اضافه کرد: در نیمه اول برابر کریستال پالاس نمایش بسیار خوبی داشتیم. بازی سرعتی و خوبی را انجام دادیم و به آن چه می‌خواستیم رسیدیم اما در نیمه دوم روند تیمی ما کمی افت  کرد. من فکر می‌کنم هواداران از دیدن این بازی کاملا به وجد آمده بودند. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که نمایش خوبی در این مسابقه داشتند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید