فرمانده ناجا خبر داد

افزایش 12 درصدی کشفیات مواد مخدر در کشور

فرمانده نیروی انتظامی از افزایش 12 درصدی کشفیات مواد مخدر در کشور طی سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری درحاشیه نشست سراسری روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر که  پیش از ظهر امروز در ستاد مرکزی ناجا برگزار شد، اظهار کرد:ه یکی از اولویت‌های امسال ناجا مبارزه با مواد مخدر و  مقابله با ورود مواد مخدر به کشور است.

وی افزود: در مرزها اقدامات کنترلی برای مبارزه با ورود و خروج مواد مخدر انجام شده به نحوی که امسال با افزایش 12درصدی کشفیات روبرو بودیم.

فرمانده ناجا تقویت گلوگاه‌ها، تقویت و استفاده از سگ‌های مواد یاب، استفاد از تجهیزات به‌روز را از دیگر مواردی دانست که ناجا طی این مدت در امر مبارزه با مواد مخدر انجام داده است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه در امر تهیه و توزیع مواد مخدر باندها و شبکه‌های مختلفی شناسایی و دستگیر شده‌اند، گفت: این افراد پس از دستگیری و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

اشتری با بیان اینکه برخورد با خرده‌فروشان مواد از جمله مطالبات مردمی است، خاطر نشان کرد:  طرح جمع آوری معتادان متجاهر نیز بارها اجرایی شده و ناجا بارها اعلام کرده است این آمادگی را دارد تا  هر زمانی که مکان‌های مورد نظر برای جمع آوری این افراد مشخص شود اقدام به جمع آوری آنها اقدام کند.

ادامه دارد


نظر خود را ثبت کنید