همکاری جهاد دانشگاهی همدان و دانشگاه ملایر گسترش می‌یابد

رییس جهاد دانشگاهی واحد همدان بر همکاری هرچه بیشتر این واحد با مراکز دانشگاهی به‌ویژه دانشگاه توانمند ملایر تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، اکبر اسدی رییس جهاددانشگاهی واحد همدان در دیدار با دکتر بابایی پور رییس دانشگاه ملایر به منظور توسعه همکاری‌های دوجانبه تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده توسط جهاد دانشگاهی در حوزه اطلاع رسانی مانند خبرگزاری‌های ایسنا، ایکنا و مرکز افکارسنجی، همچنین ایجاد بانک خون بندناف رویان و مرکز آموزش‌های کوتاه مدت ضرورت دارد که همکاری جهاد دانشگاهی با مراکز دانشگاهی بویژه دانشگاه ملایر افزایش یابد.

اسدی در ادامه از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به عنوان یک خبرگزاری مورد اعتماد نام برد و گفت: این خبرگزاری در ایران و جهان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و این جایگاه به واسطه حضور فرهیختگان و دانشجویان در خبرگزاری به‎دست آمده و از افتخارات مجموعه جهاددانشگاهی محسوب می‌شود.

وی خبرگزاری قرآنی ایکنا را نیز از خبرگزاری‎های ارزشمند جهاددانشگاهی برشمرد و گفت: این خبرگزاری در زمینه فعالیت‎های قرآنی فعال است و اخبار خود را به چندین زبان زنده دنیا در اختیار مخاطبانش قرار می‌دهد.

رییس جهاددانشگاهی واحد همدان در ادامه به فعالیت‎های مرکز افکارسنجی به‎عنوان مجموعه مورد اعتماد مسوولان اشاره کرد و افزود: این مرکز بدون جریان‌سازی و با دقت بالا در زمینه‌های مورد نیاز، خواسته مردم را به گوش مسوولان رسانده و آنان را برای برنامه‎ریزی‏‌های بهتر یاری می‌کند.

اسدی فعالیت‎های جهاد دانشگاهی در زمینه‎های فنی، پزشکی، علوم انسانی و آموزش را بسیار گسترده و موفق خواند و ابراز امیدواری کرد که با تعامل خوب و سازنده بین جهاددانشگاهی و دانشگاه ملایر از پتانسیل‌های موجود به نحو احسن استفاده شود.

دکتر بابایی‌‏پور، رییس دانشگاه ملایر نیز در این دیدار ضمن تاکید بر توانمندی‌های جهاددانشگاهی افزود: ایسنا به عنوان اولین خبرگزاری دانشجویی ایران در راستای انعکاس دست اول‏ترین خبرهای سطح دانشگاه و با اصل صداقت و دیدگاه انعکاسی جایگاه مهمی در سطح کشور کسب کرده و به یک منبع موثق خبری قابل استناد تبدیل شده است.

وی افزود: ایسنا پس از انعکاس اخبار دانشجویی، یک همت و تلاش مضاعف را در پوشش دیگر خبرها انجام داده و نقش ویژه و بسزایی را در توسعه‌ فضای خبری کشور ایجاد کرده و اولین خبرگزاری مستقلی است که سعی کرده اخبارش را بی‌طرفانه منعکس کند.

بابایی‌پور اظهار کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) "جهاد دانشگاهی در اساس یک دستگاه معنوی، فرهنگی و اخلاقی است" و همین موضوع موکد نقش این نهاد در فعالیت‌های فرهنگی است.

بر اساس اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، وی ضمن استقبال از همکاری بین این دو مجموعه گفت: در آینده‌ای نزدیک و با نظر هیات رییسه دانشگاه از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی و حضور این نهاد در دانشگاه ملایر استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید