بازدید 120 هزار نفر از پانزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی یزد

  • تاریخ انتشار : 1395/11/23 ساعت : 10:25 - 7 سال قبل
  • از گروه : اقتصادی
  • زیرگروه : تجارت
یزد – ایرنا – مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی یزد گفت: حدود 120هزار نفر از پانزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی و تجهیزات منزل که تا روز 22بهمن در یزد برگزار شد بازدید کردند.
مصطفی بوستانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بالاترین بازدید از این نمایشگاه که لوازم خود را بین 10تا 25درصد با تخفیف ارائه کرده بود حدود 30هزار نفر بود که در آخرین شب انجام شد.
وی اضافه کرد: در این نمایشگاه 100 غرفه با حضور شرکت‌های برند برتر داخلی و خارجی از استان‌های تهران، تبریز، مشهد، قم، همدان و یزد و کشورهای آلمان ، فرانسه ، کره ، ترکیه و ژاپن برپا شده بود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی یزد با بیان اینکه 35 درصد غرفه ها به شرکت‌ کنندگان خارجی و 65 درصد هم به شرکت‌های داخلی اختصاص داشت ، ادامه داد: فروش محصولات داخلی در این نمایشگاه مطلوب بود به گونه ای که متوسط فروش تولیدات داخلی دو برابر خارجی ها بوده است.
بوستانی یادآور شد: به نظر می رسد با توجه به نامگذاری امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» و حضور ویژه شرکت‌های داخلی در این نمایشگاه و بهره گیری مناسب از توان داخلی، مردم هم استقبال کرده باشند.
در این نمایشگاه گاز، یخچال، تلویزیون، لوازم آشپزخانه به صورت ویژه و بقیه لوازم مورد استفاده نیز در غرفه‌های مختلف به بازدیدکنندگان عرضه شده بود.
1968/6197 خبرنگار:محمودرضا رحمانی**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
@irnayazdd

نظر خود را ثبت کنید