زیدان: نیمار در رئال؟ شیفته بازی او هستیم

  • تاریخ انتشار : 1396/11/1 ساعت : 14:21 - 6 سال قبل
  • از گروه : ورزشی
  • زیرگروه : توپ و تور
حتی مصدومیت وایه خو نیز باعث نخواهد شد که ما خریدی انجام دهیم. نظر من، نظر باشگاه است و در این زمینه هیچ اختلافی بین ما وجود ندارد. همه چیز هماهنگ شده است.

 شایعات انتقال نیمار به رئال در انتهای فصل، روز به روز بیشتر می شود.

به گزارش "ورزش سه"، رئال که روزهایی بحرانی را در لالیگا پشت سر می گذارد، فردا شب در برنابئو میزبان دپورتیوو لاکرونیایی است که در منطقه سقوط قرار دارد و برای این مسابقه، انگیزه فراوانی دارد.

زیدان در مورد بازی فردا به خبرنگاران گفت:« انگیزه بالای دپور؟ من فقط به تیم خودم فکر می کنم. دپورتیوو تیم خوبی است و ما را مجبور می کند که بهترین بازی خودمان را ارائه دهیم. نیاز به حفظ تمرکز و حداکثر جدیت داریم. همواره گفته ام که مهم نیست جایگاه تیم مقابل ما در کجای جدول است و فردا بدون شک بازی دشواری خواهیم داشت.»

ریختن ترس رقبا از بازی در برنابئو:« این من را نگران نمی کند و ما باید فقط به خودمان فکر کنیم. راه حل خروج از این بحران دست خود ماست و اینکه رقبا از بازی در برنابئو می ترسند یا خیر، در ذهن ما وجود ندارد. این ما هستیم که باید به رقبا نشان دهیم که با چه تیم بزرگی بازی دارند و فردا فرصتی جدید برای این مهم خواهیم داشت.»

بازگشت راموس:« اگر همه چیز خوب پیش برود، او از فردا یا دو روز دیگر بدون مشکل با تیم تمرین خواهد کرد. روند بهبودی سرخیو خوب پیش می رود.»

امید به قهرمانی:« مهم نیست چقدر شانس قهرمانی داریم؛ بلکه باید به هر بازی مثل فینال نگاه کرد و تا به انتها جنگید. رئال هرگز تسلیم نخواهد شد و به من یاد داده اند که تا زمانی که شانسی هست، به مبارزه ادامه دهم.»

خرید بازیکن:« حتی مصدومیت وایه خو نیز باعث نخواهد شد که ما خریدی انجام دهیم. نظر من، نظر باشگاه است و در این زمینه هیچ اختلافی بین ما وجود ندارد. همه چیز هماهنگ شده است.»

BBC از ابتدا در ترکیب:« این فردا مشخص خواهد شد.»

 

 

 

 

 

نیمار:« معمولا در مورد بازیکن تیم دیگر صحبت نمی کنم ولی در مورد نیمار همیشه گفته ام که همه ما شیفته بازی او هستیم و دنیا از تماشای بازی های او لذت می برد. نیمار بازیکن بزرگی است.»

 

غمگین بودن سبایوس:« من معتقدم که سبایوس از حضور در رئال خوشحال است و خودش هم روز گذشته به این مساله اشاره کرد. حالا مردم می توانند نظر خودشان را داشته باشند. دنی، حال و آینده باشگاه رئال است.»


نظر خود را ثبت کنید