اطلاعیه اعلام نتایج مرحله اول و جزئیات مرحله دوم آزمون قضاوت 96

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اطلاعیه را در خصوص اعلام نتایج مرحله اول و جزئیات مرحله دوم (تشریحی) آزمون تصدی منصب قضاء سال 1396 صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

با عنایت به برگزاری مرحله اول آزمون تصدی امر قضاء سال 1396 در تاریخ 1396/9/24 (ویژه داوطلبان دانشگاهی) بدین وسیله جزئیات اعلام نتایج مرحله اول و آزمون تشریحی به شرح زیر اعلام می‌شود:

الف- اعلام نتایج مرحله اول:

1. ملاک قبولی در این مرحله از آزمون، برای آقایان کسب حداقل تراز 5000 و برای بانوان کسب حداقل تراز 5500 می باشد. بر این اساس، پذیرفته شدگان، به صورت چند برابر ظرفیت در آزمون تشریحی شرکت خواهند نمود.

2. داوطلبان برای مشاهده و دریافت کارنامه خود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

3. داوطلبان چنانچه به نمرات اعلامی در کارنامه خود اعتراضی دارند می توانند اعتراض مکتوب خود را ظرف مهلت 20 روز از تاریخ اعلام نتایج (پایان مهلت 96/11/20) از طریق فکس به شماره 02188199520 ارسال نمایند.

ب- جزئیات آزمون تشریحی:

1. آزمون تشریحی در روز جمعه مورخ 1396/11/27 در شهر تهران برگزار خواهد شد.

2. مواد امتحانی آزمون تشریحی عبارتند از:

• حقوق مدنی و آیین دادرسی مدنی (جمعاً یک سؤال)

• حقوق تجارت (یک سؤال)

• حقوق جزای عمومی و اختصاصی، آیین دادرسی کیفری (جمعاً دو سؤال)

3. مدت زمان پاسخگویی به سؤالات آزمون تشریحی، حداکثر 180 دقیقه می باشد.

4. آوردن هرگونه کتاب، جزوه و چرک نویس در جلسه آزمون ممنوع است. مجموعه قوانین مورد نیاز برای پاسخگویی به سئوالات، در ابتدای جلسه در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

5. داوطلبان راه یافته به آزمون تشریحی، می بایست از روز چهارشنبه مورخ 1396/11/25 با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی فوق الذکر نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون خود اقدام نمایند. زمان و نشانی دقیق محل برگزاری آزمون بر روی کارت مزبور درج خواهد شد.

6. نتایج این مرحله از آزمون قضاوت، فروردین 1397 اعلام خواهد شد و از پذیرفته‌شدگان برای شرکت در مصاحبه علمی شفاهی، دعوت به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید