عضو هیئت مدیره پست جمهوری اسلامی ایران:

پست به دنبال تعامل و همکاری با اپراتورهای بخش خصوصی است

  • تاریخ انتشار : 1396/11/2 ساعت : 09:07 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : سمنان
عضو هیئت مدیره پست جمهوری اسلامی ایران با اشاره به گستره خدمات پست از آن به عنوان دستگاهی فراگیر با پیشینه تاریخی متمادی نام برد و گفت: پست به دنبال تعامل و همکاری با اپراتورهای بخش خصوصی است.

به گزارش ایسنا، علیرضا زرگوش در تودیع و معارفه مدیرکل جدید پست استان با اشاره به اهمیت و نقش و جایگاه پست در سطح ملی و استانی اظهار کرد: شرکت ملی پست به عنوان گسترده ترین شرکت خدمات رسان کشور نقش زیربنایی در توسعه اقتصادی و بهره وری ملی دارد.

وی از هدفگذاری پست برای ارتقاء خدمات الکترونیکی در این شرکت خبر داد و خاطرنشان کرد: پست همواره کوشیده تا به منظور افزایش سهم خود از بازار خدمات پستی، رشد و افزایش توان اقتصادی، نوآوری و ارتقاء کیفی خدمات و فعالیت های پستی و ارتباطی، تامین رضایت ذی نفعان و نیز توانمند سازی و توسعه سرمایه انسانی گام های بلندی بردارد تا این شرکت به عنوان اهرمی موثر در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و حتی سیاسی نقش آفرینی کند.

  عضو هیئت مدیره پست کشور با اشاره به ماموریت شبکه پست کشور عنوان کرد: عرصه خدمات پست در سه حوزه فیزیکی، الکترونیکی و مالی با گسترده ترین شبکه ارتباطی کشور متکی بر سرمایه انسانی توانمند و فن آوری های نوین است تا رضایت ذینفعان خود را تامین کند.

این عضو هیات مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با بیان این که رویکرد پست تعامل و همکاری با اپراتورهای بخش خصوصی است اظهار کرد: این امر موجب هم افزایی بیشتر شده تا علاوه بر ساماندهی فعالین حوزه پست در سطح ملی، زمینه جذب ترافیک بالقوه بازار و نهایتا بهبود کیفیت و رضایت هر چه بیشتر ذی نفعان نیز فراهم شود.

زرگوش از مدیرکل جدید پست استان سمنان به عنوان مدیری فعال یاد کرد و افزود: معرفی مشیری  به عنوان مدیر جدید استان با توجه به تجارب موفق وی در سمت های پیشین ایشان در این استان صورت گرفته است.

مشیری مدیرکل جدید پست استان نیز بر همکاری و همفکری تمام کارکنان پست و تلاش در جهت ارتقای جایگاه پست استان تاکید و اظهار کرد: پست استان سمنان به دنبال دستیابی به بازارهای پر رونق، رشد عملیاتی و کیفی و همچنین رسیدن به نقطه تعادل هزینه و درآمد در این دستگاه باسابقه و خدمات رسان است.

مدیرکل پست استان سمنان در آیینی با حضور علیرضا زرگوش، عضو هیات مدیره شرکت ملی پست ایران معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، در این آیین که شب گذشته در اداره کل پست استان برگزار شد، ضمن تجلیل از خدمات شهرام صادر، نصرت الله مشیری به عنوان مدیرکل جدید استان سمنان معرفی شد. نصرت الله مشیری، از نیروهای بومی استان و متولد گرمسار است که تجربه سال ها خدمت در ادارات پست را در کارنامه خود دارد. وی سال ها رئیس اداره پست شهرستان گرمسار را عهده دار بوده است.

علیرضا زرگوش، عضو هیات مدیره شرکت ملی پست ایران پیش از این آیین با حضور در دفتر سیدشهاب الدین چاووشی استاندار سمنان با عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان دیدار کرد.

استاندار سمنان در این دیدار با بیان اینکه پست نهادی تاثیرگذار اما نیازمندِ توجه است، افزود:  در اذهان عمومی همواره از پست و پستچی به نیکی یاد می شود و عموم مردم از این نهاد خدمتگذار خاطرات خوبی دارند.

وی با تاکید بر ضرورت بروزرسانی تجهیزات پست تصریح کرد: بروزرسانی تجهیزات و ارتقاء کیفی خدمات در این دستگاه خدمات رسان می تواند زمینه ساز توفیق بیشتر این اداره کل را در استان فراهم کند.

چاووشی بر لزوم توجه به جایگاه رفیع مردم در دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: پست و واحدهای مرتبط با آن از نهادهای موثر در کشورند لذا باید با بروزرسانی امکانات و همچنین افزایش کیفیت خدمات پستی، ضمن حفظ نقش اساسی و تاثیرگذار خود، با گسترش و کیفیت بخشی به خدمات خود، زمینه جلب اعتماد بیش از پیش مردم را نیز فراهم کنند.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید