تدارک برگزاری ۱۵۰۰۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در کرمانشاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از تدارک برگزاری حدود ۱۵ هزار برنامه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، عباس سروری در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه  با اشاره به تشکیل حدود ۲۲ کمیته تخصصی برای برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر در استان کرمانشاه، گفت: برای برگزاری حدود ۱۵ هزار برنامه در استان در ایام دهه فجر برنامه ریزی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه سپس با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای گرانسنگی در حوزه‌های مختلف داشته، اظهار کرد: دهه هفتادی ها از دستاوردهای انقلاب آنطور که باید اطلاعی ندارند.

سروری با بیان اینکه درخصوص روشنگری بین نسل جوان در مورد دستاوردهای انقلاب غفلت کرده ایم، افزود: ماجراجویی ها اخیر نشان داد نتوانسته ایم به خوبی دستاوردهای انقلاب را به نسل جوان معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه چشم دشمنان به حضور مردم در صحنه در آستانه دهه چهارم پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت:  ۲۲ بهمن امسال برای کشور یک روز پرحماسه خواهد بود.

سروری گفت: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی همانطور که همواره در صحنه های سرنوشت ساز در کنار نظام بوده اند، در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز بار دیگر رای بزرگ خود را به صندوق انداخته و به انقلاب اسلامی یک آری دیگر خواهند گفت.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید