روزنامه‌ها به قول‌های شبانه رییس‌جمهور رسیدند

به‌رغم پخش گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رییس‌جمهوری کشورمان در شامگاه گذشته، اغلب روزنامه‌های امروز این سخنان را بازتاب دادند و تیتر و عکس یک آنها به این گفت‌وگو اختصاص یافت.

به گزارش ایسنا، روزنامه «ایران» تیتر نخست «پای قول‌هایم به مردم ایستاده‌ام» را برگزیده و به گفت‌وگوی تلویزیونی شب گذشته رییس جمهور اشاره کرده است.

این روزنامه عکس نخست خود را به رییس جمهور کشورمان اختصاص داده است.

روزنامه «همشهری» تیتر نخست «ارز، ریزگرد و فیلترینگ/روحانی پاسخ داد» را انتخاب کرده و به صحبت‌های رییس جمهور پرداخته است. این روزنامه عکس یک خود را به رییس جمهور و رضا رشیدپور در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی شب گذشته اختصاص داده است.

روزنامه «دنیای اقتصاد» عکس یک خود را به رییس جمهور کشورمان در گفت‌وگوی شب گذشته اختصاص داده و مطلبی را در همین راستا با تیتر «سه وعده روحانی برای سال 97» را منتشر کرده است.

روزنامه «کیهان» مطلبی با تیتر «مشکل تحریم‌های بانکی حل نشده است» را منتشر کرده و به صحبت‌های شب گذشته رییس جمهور اشاره کرده است. این روزنامه عکس مطلب خود را به گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رییس جمهور و رضا رشیدپور اختصاص داده است.

روزنامه «شهروند» تیتر یک خود را «قول‌های رییس جمهوری» برگزیده و به صحبت های شب گذشته حسن روحانی  در گفت وگوی زنده تلویزیونی پرداخته است.

روزنامه «شرق» عکس یک خود را به رییس جمهور و رضا رشیدپور در گفت وگوی تلویزیونی شب گذشته اختصاص داده و در این راستا مطلبی با تیتر «برای باقی ماندن فضای آزاد چه زجرها کشیدیم» منتشر کرده است.

روزنامه «جمهوری اسلامی» تیتر یک «بودجه باید شفاف باشد چون پول، پول مردم است نه دولت» را انتخاب و به سخنان رییس جمهور در گفت وگوی زنده تلویزیونی با مردم اشاره کرده است.

روزنامه «اطلاعات» تیتر یک «درآمد ارزی کشور بیشتر از مخارج است» را برگزیده و در همین راستا تصویر نخست خود را به رییس جمهور کشورمان و رضا رشیدپور در گفت وگوی زنده تلویزیونی شب گذشته اختصاص داده است.

روزنامه «آرمان امروز» تیتر نخست گفت‌وگوی «دیرهنگام» و رو تیتر «گزارش اقدام‌ها و قول‌های رییس جمهوری» را برگزیده و به صحبت‌های شب گذشته رییس جمهور کشورمان درباره مسائل مختلف کشور اشاره کرده است.
این روزنامه تصویر نخست خود را به رییس جمهور در گفت وگوی شب گذشته اختصاص داده است.

روزنامه «اعتماد» تیتر یک «شب قول» و روتیتر «رییس جمهور در گفت‌وگوی تلویزیونی بر وعده‌های اقتصادی دولت تاکید کرد» را برگزیده و عکس یک خود را به تصویری از رییس جمهور در قاب تلویزیون اختصاص داده است.
این روزنامه سرمقاله خود را با قلم محمد علی ابطحی و با عنوان «9 نکته مصاحبه رییس جمهور» منتشر کرده است.

روزنامه «جام جم» نیز تیتر یک «باید یا قاچاق مبارزه شود/ باید نرخ ارز کاهش یابد» را برگزیده و به صحبت‌های رییس جمهور کشورمان درباره مسائل مختلف کشور پرداخته است.

روزنامه «آفتاب یزد» تیتر یک «متفاوت اما نه چندان جذاب» را انتخاب کرده و به گفت‌وگوی رییس جمهور کشورمان اشاره کرده است. این روزنامه تصویر نخست خود را به گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رییس جمهور و رضا رشیدپور اختصاص داده است.

روزنامه «خراسان» تیتر یک «سوال های متفاوت؛ قول های روحانی» و روتیتر «در یکی از گفت‌وگوی‌های صریح صداوسیما با روحانی رقم خورد» را برگزیده است.
این روزنامه عکس نخست خود را به گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رییس جمهور و رضا رشیدپور اختصاص داده است.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید