خشم باشگاه‌های اسپانیایی از حضور بازیکنان عربستانی در لالیگا

اغلب باشگاه‌ها و هوداران تیم‌های اسپانیایی از حضور ۹ بازیکن عربستانی در لالیگا ناراضی و خشمگین هستند.

به گزارش ایسنا، حضور همزمان ۹ بازیکن عربستانی در لالیگا سوژه رسانه‌های عربی و اسپانیایی شد. این بازیکنان با تیم‌های ویارئال، لگانس، لوانته، نومانسیا، وایادولید، رایووایکانو و اسپورتینگ خیخون قرارداد امضا کرده‌اند. به همین خاطر آس اسپانیا از زاویه دید باشگاه ها به این اتفاق پرداخته است.

لگانس

حضور یحیی الشهری ۲۷ ساله به ضرر آسیر گاریتانو، سرمربی تیم تمام خواهد شد. ممکن است این اتفاق در پایان فصل بر ماندن سرمربی اسپانیایی تاثیر بگذارد. الشهری جای امضای قرارداد با یک بازیکن آزاد را پر کرد و شرایط برای این تیم سخت شده است.

ویارئال

حضور سالم الدوساری ۲۶ ساله در ویارئال باعث تعجب همگان شده است اما باشگاه پیش از این چنین تجربه‌ای را داشت. فنگ رلیانگ به خاطر همکاری فدراسیون چین و باشگاه در تمرینات تیم اصلی حضور داشت. در سال ۲۰۱۶ اکرم عفیف قطری در پیش فصل ویارئال را همراهی کرد و سپس به صورت قرضی به اسپورتینگ پیوست.

لوانته

حضور فهد المولد در این تیم باعث خوشحالی مونیوس نشد. سرمربی اسپانیایی به دنبال یک شماره ۹ بود اما بازیکن عربستانی کسی نبود که به دنبالش باشد. این اتفاق بدی برای تیمی است که برای بقا در لالیگا تلاش می‌کند محسوب می‌شود.

رایووایکانو

عبدالمجید السلیهم به عنوان دومین نیرو تقویتی در زمستان به تیم اسپانیایی پیوست. حضور هافبک ۲۲ ساله برای هواداران تیم ناخوشایند بود و میچل درباره صحبت از او سرباز زد. این اتفاق تازه‌ای در باشگاه نیست چون ژانگ چینی نیز پیش از این برای رایو بازی کرده بود.

وایادولید

نوح الموسی هافبک ۲۶ ساله تنها ۶ بازی ملی داشته است. باشگاه اطمینان دارد او می‌تواند نظر لوییس سسار را جلب کند و تنها نگرانی‌شان سازگاری این بازیکن است. از طرفی عربستانی‌ها معتقدند او لوکا مودریچ جدید خواهد بود با این  حال برخی هواداران نسبت به این انتقال خشمگین هستند.

نومانسیا

النصر با پیراهن شماره ۲۵ برای تیم اسپانیایی بازی خواهد کرد. مدیر ورزشی باشگاه حضور هافبک عربستانی را اتفاقی خوب می‌دانست اما بخشی از باشگاه از این انتقال ناراضی هستند چون معتقدند می‌توانستند از تیم‌های پایه بازیکن جذب کنند و این کار را تنها به خاطر قدرت حق پخش تلویزیونی دانستند.

اسپورتینگ

باشگاه اسپانیایی نام بازیکن جدید عربستانی خود را به اشتباه اعلام کرد و از نام باشگاه الشباب به عنوان اسم کوچکش بهره برد و به جای عبدالله الحمدان نوشت: الشباب الحمدان.

باشگاه اعلام کرد این بازیکن در تیم اصلی بازی نخواهد کرد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید