زمان اعلام حکم نهایی AFC درباره زمین بی طرف

روزنامه قطری تاکید کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودی حکم نهایی اش را درباره بازی در زمین بی طرف اعلام خواهد کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از الرای، تا آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا تنها دو سه هفته دیگر باقی مانده است.

این‌ در حالی است که هنوز وضعیت میزبانی بعضی از تیم ها مشخص نشده است. تیم های اماراتی و عربستانی اصرار دارند که در خانه تیم های ایرانی و قطری به میدان نروند و باید کنفدراسیون فوتبال آسیا قانون بازی در زمین بی طرف را به اجرا گذارد.

با وجود این که روزنامه های عربستانی مدعی شدند که  کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست آنها موافقت کرده است اما  روزنامه الرای قطر چنین چیزی را رد و تاکید کرد که حکم نهایی بازی در زمین بی طرف در چند روز آینده اعلام خواهد شد و هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا به جمع بندی نهایی نرسیده است.

یک منبع از کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت‌وگویی که با DPA آلمان داشت، گفت‌: کنفدراسیون فوتبال آسیا همه درخواست ها و استدلال ها را دریافت کرده و با عدالت و شفافیت همه را بررسی و به زودی جواب نهایی را اعلام خواهد کرد.

این خبر روزنامه قطری‌ در حالی است که روزنامه‌های عربستانی پیشاپیش تاکید کردند که کنفدراسیون فوتبال آسیا با بازی در زمین بی طرف موافقت کرده است.

از یک طرف قطر اصرار دارد که تنها در خانه خود به مصاف تیم های عربستانی و اماراتی می رود و از طرف دیگر هم امارات و عربستان تاکید دارند که در خانه قطر و ایران به میدان نمی‌روند و حتی تهدید به کناره‌گیری از لیگ قهرمانان آسیا کرده‌اند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید