پرسش بازیگر طنز از رییس جمهور: کو انرژی ایام انتخابات؟

عصر ایران- امیر حسین رستمی بازیگر طنز سریال های تلویزیونی در برنامه صبح امروز «حالا خورشید» بر خلاف معمول این گونه برنامه ها حرف های سیاسی زد.

او با انتقاد از گفت و گوی رییس جمهوری با رضا رشید پور گفت: آقای دکتر روحانی پیش از انتخابات انرژی بیشتری داشت و حالا احساس می کنیم از آن انرژی خبری نیست.

هر چند در ابتدا تصور می شد امیر حسین رستمی هم سو با برخی مدیران سیاسی تلویزیون قصد انتقاد از رییس جمهوری و سمت و سوی اقتصادی و معیشتی بخشیدن دارد اما تأکید بر شعارهای انتخاباتی نشان داد اتفاقا از همان منظری نقد می کند که هواداران روحانی می گویند.

رضا رشیدپور هم از جلد گفت و گو خارج شد و گفت: من اگر بخواهم حرفی بزنم می گویند چون در کمپین تبلیغاتی بوده موضع گیری می کند و تنها به این نکته اشاره کرد که همه باید در کنار هم باشیم تا مشکلات را پشت سر بگذاریم نه این که از یک نفر توقع داشته باشیم.

طعنه سیاسی دیگر بازیگر هنگامی بود که مجری از او پرسید: آیا راست است که شما پولدار هستید و به شوخی گفت نکند حساب بانکی سوییس ات لو رفته است! امیر حسین رستمی پاسخ داد: نه، من که آقازاده نیستم! شاید چون تنیس بازی می کنم این تصور ایجاد شده اما آقازاده نیستم!


نظر خود را ثبت کنید