نمایشگاه , خودرو , گرگان , گلستان " />

گرگان میزبان نمایشگاههای خودرو، موتورسیکلت، ماشین آلات و حمل ونقل

  • تاریخ انتشار : 1396/11/8 ساعت : 15:56 - 6 سال قبل
  • از گروه : اقتصادی
  • زیرگروه : سایر
گرگان- ایرنا - مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی گلستان از برگزاری همزمان چهار نمایشگاه در حوزه خودرو، موتورسیکلت، تجهیزات راهسازی و حمل و نقل در استان همزمان با دهه فجر خبر داد.
مهرداد یزدی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این استان از دهم تا 13 بهمن ماه میزبان هشتمین نمایشگاه خودرو، تجهیزات، قطعات یدکی و خدمات پس از فروش، چهارمین نمایشگاه تخصصی موتورسیکلت و دوچرخه، دومین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات و تجهیزات راهسازی و چهارمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل، ترانزیت و خدمات گمرکی خواهد بود.
وی اظهار کرد: امسال دربرپایی این رویداد نمایشگاهی حدود 30 شرکت و تولیدکنندگان و واردکنندگان خودرو و نمایندگی های رسمی از 7 استان تهران، تبریز، کرمان، مازندران، گلستان، خراسان و اصفهان شرکت دارند.
به گفته وی؛ شرکت های داخلی و نمایندگی های کشورهای فرانسه، سوئد، ژاپن ، چین و کره در فضایی به مساحت 6هزار مترمربع نمایشگاهی تولیدات خود در زمینه انواع خودروهای سواری، سنگین و نیمه سنگین، انواع تریلرها، تجهیزات یدکی و تعمیرگاهی، تهیه و توزیع قطعات خودرو، تجهیزات الکترونیکی شامل دزدگیر و ردیاب ماهواره ای خودرو GPS و سایر محصولات را در معرض دید علاقمندان و بازدیدکنندگان قرار می دهند.
به گزارش ایرنا محل دائمی شرکت نمایشگاههای بین المللی استان گلستان در کیلومتر 5 جاده گرگان – آق قلا واقع است.
6204/1648
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا

نظر خود را ثبت کنید