تنظیم قیمت بازار , سمنان , اصناف " />

تنظیم قیمت بازار سمنان در ماه های پایانی سال نیازمند هم افزایی نهاد های اجرایی است

  • تاریخ انتشار : 1396/11/8 ساعت : 14:40 - 6 سال قبل
  • از گروه : اقتصادی
  • زیرگروه : سایر
سمنان - ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان گفت : تنظیم قیمت های بازار این استان در ماه های پایانی سال به منظور افزایش رضایت مردم نیازمند هم افزایی دستگاه های اجرایی است.
به گزارش ایرنا، محمدهمتیان روز یکشنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی سمنان افزود: تنظیم بازار از وظایف نهاد های صنفی بوده و این موضوع نیازمند همکاری دستگاه ها مربوط است.
وی رعایت قانون را از سوی همه واحدهای صنفی استان الزامی دانست و اظهارداشت: شرایط کسب و کار باید به گونه ای باشد که برخی از افراد نتوانند در بازارهای استان تخلف انجام دهند.
همتیان خاطرنشان کرد : برگزاری این نشست ها به منظور تنظیم بازار برای عرضه کالاهای مورد نیاز با قیمت مناسب به مردم برای رضایت و رفاه آنان بوده و باید تصمیم های این جلسات اجرا شود و نظارت به اندازه ی کافی صورت گیرد.
معاون استانداری سمنان با بیان این که با واردات تخم مرغ، قیمت این کالا در استان تنظیم می شود، اضافه کرد : واردات این کالا تنها به مختص مرکز استان نباشد.
همتیان اضافه کرد : سازمان صنعت و معدن و تجارت با نظارت های مستمر و پیگیری و برخوردهای لازم در روزهای پایانی سال با توجه به رونق بازار، آرامش نسبی را از لحاظ قیمتی برای هم استانی ها داشته باشیم.
بیش از 50 هزار واحد صنفی در استان سمنان فعالیت می کنند.
استان سمنان بیش از 700 هزار نفر جمعیت دارد.
6026
*خبرنگار: سارا خدادادی** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

نظر خود را ثبت کنید