نعمت زاده در همایش صنعت خودرو:

جای خود را به جوان ها می دهم/ معرفی خائنان به مراجع قضایی

تهران- ایرنا- وزیر صنعت، معدن و تجارت در جمع خودروسازان از بازنشستگی و دادن جای خود به جوان ها سخن گفت و با اشاره به پویش(کمپین) نخریدن خودرو گفت: در زمان اجرای پویش نخریدن خودروی صفر در کشور، آنقدر پیگیری کردم تا خائنان را شناسایی و آنها را به مراجع مربوطه معرفی کردم.
به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «محمدرضا نعمت زاده » امروز یکشنبه در چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو که در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد، افزود: در آن مقطع چند مرتبه به مجلس رفتم؛ آنها سوال می کردند چرا خودروسازان داخلی خودروهای بی کیفیت تولید می کنند؟. در آن جلسه به آنها گفتم این خودروها در ماه های گذشته و قبل از پویش (کمپین) هم تولید می شد و چرا الان این پویش تصمیم به نخریدن خودروهای صفر داخلی گرفته است؟
وی افزود: این افراد متوجه شده بودند خودرو عامل توسعه اقتصاد است و فکر می کردند قبل از انتخابات می توانند با شلوغ بازی اهداف خود را اجرایی کنند.
نعمت زاده گفت: البته در آن زمان انتقاداتی به من شد که نعمت زاده رانتی عمل می کند اما من به دور از همه این موضوعات وظیفه خودم را انجام دادم.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه امروز رعایت حقوق مشتریان در صنعت خودرو باید مورد توجه خودروسازان قرار گیرد، گفت: مردم هر چیزی را که می فهمند قضاوت می کنند و نه آنچه شما فکر می کنید.
نعمت زاده خطاب به خودروسازان گفت: کاری کنید سال آینده شما را تشویق کنند؛ ما که قرار است بازنشسته شویم و جای خود را به دوستان جوان دهیم ، ولی خودروسازان باید توجه جدی به صنعت خودرو داشته باشند تا بتوانیم به رشد و توسعه در این بخش دست پیدا کنیم.
وی به جلسه شب گذشته خود با مدیرعامل سایپا اشاره کرد و گفت: در آن جلسه ما از سایپا خواستیم موضوع تفاهم نامه سیتروئن که اینقدر زمان بر شده است را تعیین تکلیف کنند و مدیر عامل این شرکت نیز به من قول داد که همه کارهای این موضوع انجام شده و به زودی مراحل نهایی آن اعلام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه قرارداد ایدرو و رنو نیز در مراحل نهایی قرار دارد گفت: قرار است بعد از همایش امروز جلسه ای برای بررسی قراردادها و تعیین تکلیف آنها برگزار شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در این همایش خطاب به شرکت های کره ای گفت: باید تعهد سرمایه گذاری در ایران را ملاک فعالیت خود قرار دهید. من صریحا اعلام می کنم اگر کره ای ها بازار ایران را می خواهند باید سر عقل آمده و در این بازار اقدام به سرمایه گذاری کنند.
نعمت زاده گفت: شرکت های کره ای به تازگی همکاری با کرمان موتور را آغاز کرده اند، اما این برای من راضی کننده نیست چرا آنها مثل فرانسوی ها تمایل به ساخت مشترک خودرو و سرمایه گذاری در ایران ندارند؟
به گزارش ایرنا، چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران صبح امروز (یکشنبه) با رویکرد فروش و خدمات پس از فروش به عنوان بزرگترین گردهمایی صنعت خودرو پس از برجام با حضور مقام های وزارت صنعت، معدن و تجارت و مسئولان و نمایندگان خودروسازان داخلی و خارجی در سالن همایش های برج میلاد آغاز بکار کرد.
در این همایش مدیران خودروسازی های بزرگ اروپایی و آسیایی از جمله پژو سیتروئن، اسکانیا، رنو و مدیران عامل انجمن قطعات خودرو ترکیه و رئیس هیات مدیره انجمن قطعات خودرو فرانسه حضور دارند.
نقش و سهم خدمات فروش و پس از فروش در ارتقای برند، زنجیره ارزش خدمات فروش و پس از فروش، رضایتمندی و وفاداری مشتریان خدمات فروش و پس از فروش و همچنین اقتصاد خدمات فروش و پس از فروش از مهمترین محورهای این همایش است.
در کنار این همایش، نمایشگاهی با حضور شرکت های خودروسازی داخلی و همکاران خارجی آنها در مساحتی به وسعت حدود چهار هزار و 500 متر مربع در سایت نمایشگاهی مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شده است.
علاوه بر این، در حاشیه این همایش کارگاه های تخصصی متعددی با حضور مدیران داخلی و خارجی صنعت خودرو برگزار می شود.
اقتصام**9189** 2078**خبرنگار: اسماعیل داودی* انتشاردهنده: مژگان توانا
آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان در کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام:
@IRNAeco
https://t.me/irnaeco

نظر خود را ثبت کنید