آغاز همکاری دانشگاه‌ "هنر" و دانشگاه"هنرهای تجسمی و نمایشی سریلانکا"

دربازدید رئیس دانشگاه هنرهای تجسمی و نمایشی سریلانکا و هیات همراه از دانشگاه هنرتهران، تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه علمی دانشگاهی بین این دانشگاه سریلانکایی و دانشگاه هنر تهران امضاء می‌شود.

به گزارش ایسنا، پروفسور سارات چاندراجیوا (Professor R.M. Sarath Chandrajeewa)، رئیس دانشگاه هنرهای تجسمی و نمایشی سریلانکا (University of the Visual and Performing Arts (UVPA)) و هیأت همراهشان، با هدف بررسی راههای ایجاد و توسعه روابط علمی آموزشی با دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور ایران، با هماهنگی رایزن فرهنگی کشورمان و به دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، صبح امروز وارد ایران شدند.

دانشگاه هنر به منظور استفاده از این فرصت، جلسه بازدیدی را از پردیس باغ ملی و با حضور رئیس دانشگاه و اساتید مرتبط هیأت علمی در تاریخ ۲۴ بهمن ۹۶ ترتیب داده است و در نظر دارد همزمان زمینه‌های همکاری فی‌مابین را بررسی و یادداشت تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه علمی دانشگاهی امضاء نماید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر، بازدید هیأت مذکور از دانشکده تجسمی (پروژه نهایی پایان نامه لیسانس) و گروه تئاتر، نشست و امضای تفاهم نامه در روز سه شنبه ۲۴ بهمن ۹۶ ساعت ۱۰:۳۰ الی ١٥ در پردیس باغ ملی برگزار می‌شود.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید