فرماندار خبر داد:

توزیع 500 میلیارد ریال بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان ایلام

  • تاریخ انتشار : 1396/11/24 ساعت : 10:56 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : ایلام
فرماندار ایلام گفت: سهم اعتبارات شهرستان ایلام 500 میلیارد ریال است که بین دستگاه‌ها توزیع شده و باید بر نحوه بکارگیری آن نظارت تا از هدررفت آن جلوگیری شود.

به گزارش ایسنا، معروف بسطامی در نشست شورای اداری شهرستان با اشاره به خدمات ارزشمند حوزه شهرستان در بخش های عمرانی، خدماتی و بهداشتی اظهار کرد: طرح‌های خوبی در دهه مبارک فجر افتتاح و کلنگ‌زنی شد و امیدواریم با بهره‌برداری از این طرح‌ها بخشی از مشکلات موجود در شهرستان رفع شود.

وی در خصوص پروژه های نیمه تمام شهرستان ایلام افزود: دستگاه های اجرایی با توجه به تزریق اعتبارات به استان‌ها و شهرستان‌ها موظفند با نظارت دقیق از اعتبارات عمرانی سهم شهرستان بخوبی استفاده کرده و گزارش پیشرفت اجرای طرح ها را به فرمانداری منعکس کنند.

بسطامی تاکید کرد: مسئولیت‌پذیری مدیران و همه دستگاه‌ها باید در دستور کار قرار گیرد و در ارائه خدمت به مردم کوتاهی نکنند و با مدیریت خواسته‌ها و مطالبات مردم را با عملکرد خوب و مثبت خود آشنا کنند.

وی با بیان اینکه در حوزه توسعه روستایی تسهیلات خوبی به استان‌ها و شهرستان‌ها ابلاغ شده است، گفت: افرادی که متقاضی دریافت این تسهیلات هستند با ثبت طرح‌ها و پروژه‌های خود در سامانه مربوطه در صورت داشتن شرایط می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

بسطامی به مشکل کم آبی در کشور و استان ایلام اشاره کرد و گفت: با توجه به بارش کم در ایلام با بحران کم آبی مواجه هستیم و دستگاه های متولی از جمله آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب شهری و روستایی باید تمهیدات لازم برای این موضوع اندیشیده و راهکارهای لازم برای رفع این مشکل را منعکس کنند تا در شرایط بحران آمادگی لازم را داشته باشیم.

فرماندار ایلام گفت: با توجه به پایان سال باید همه دستگاه‌های خدمات‌رسان بخصوص شهرداری ایلام و بخش چوار در بخش عمران، خدمات شهری، پاکسازی و آماده سازی مبلمان شهری آمادگی لازم را داشته باشند و به استقبال مهمانان نوروزی بروند.

وی افزود: باید تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان برای ارائه خدمت به مهمانان نوروزی شناسایی شوند و میراث فرهنگی و گردشگری نیز مناطق جذاب، دیدنی و منابع طبیعی شهرستان را شناسایی و در قالب بروشور و کتابچه در اختیار مهمانان نوروزی قرار دهد.
انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید