رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان:

شبکه معابر ایلام با تعداد خودروها سنخیت ندارد

  • تاریخ انتشار : 1396/11/24 ساعت : 12:38 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : ایلام
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با بیان اینکه شهر ایلام نیازمند توسعه در زیرساخت‌های شهری است، گفت: یکی از مقوله‌های که می‌تواند باعث مدیریت بهتر ترافیک و بهبود ترددها شود، افزایش ظرفیت شبکه معابر است.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، سرهنگ محسن ناصری اظهار کرد: ترافیک به یکی از چالش‌های جدی در شهرها و مراکز استان‌ها تبدیل شده و شهر ایلام نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی با اشاره به قدیمی بودن شبکه معابر شهر ایلام و  سنخیت نداشتن ظرفیت آنها با تعداد خودروهای موجود افزود: شهر ایلام برای حل معضل ترافیک نیازمند چنین جراحی‌های بزرگی در ساختارهای شهری است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام اضافه کرد: یکی از مقوله‌های که می‌تواند باعث مدیریت بهتر ترافیک و بهبود ترددها شود، افزایش ظرفیت شبکه معابر است. امیدواریم این پروژه در حداقل زمان ممکن به بهره‌برداری برسد و بتواند نقش مهمی در کاهش حجم ترافیک و تسهیل در ترددها را ایفا کند. با توجه به اینکه با شروع عملیات اجرایی این پروژه ممکن است اختلالاتی در ترددها برای رانندگان و سایر کاربران ترافیک به وجود آورد از شهروندان خواستاریم  در این مدت با صبوری و شکیبایی نهایت همکاری را با پلیس راهور استان داشته باشند.
انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید