تاخیر 13ساعته/مسافران پروازمشهدپیاده نشدند

مشهد- ایرنا- مسافران پرواز قشم - مشهد شرکت هواپیمایی آتا پس از رسیدن به مقصد در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در اعتراض به تاخیر 13 ساعته این پرواز از مبدا، به مدت دو ساعت در هواپیما ماندند و پیاده نشدند.
مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد روز دوشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این پرواز ساعت 8:40 دقیقه امروز در مشهد به زمین نشست اما به دلیل تاخیر طولانی آن در فرودگاه مبدا، مسافران حاضر به پیاده شدن از هواپیما نشدند.
حسن جعفری افزود: مسافران این پرواز به دلیل تاخیر 13 ساعته در انجام پرواز از قشم خواستار عذرخواهی و پرداخت خسارت بابت این تاخیر طولانی از سوی شرکت هواپیمایی آتا هستند.
وی ادامه داد: این امر موجب تاخیر بیش از دو ساعته پرواز این شرکت به مقصد تهران شد که قرار بود با همین هواپیما ساعت 9 صبح امروز به تهران پرواز کند.
مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: هم اکنون رئیس شرکت آتا در مشهد پذیرفت 30 درصد خسارت به مسافران این پرواز پرداخت کند و با این امر مسافران در حال پیاده شدن از هواپیما هستند.
فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد پس از مهرآباد دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که بطور متوسط در شرایط عادی روزانه تا 180 پرواز در آن انجام می شود.
خبرنگار: فاطمه یوسفی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
1906/1858

نظر خود را ثبت کنید