رییس جهاد دانشگاهی:

فعالیت‌های خوب را نفی نمی‌کنیم/نیروهای وفادار انقلاب به مدل مشترکی برای اداره کشور برسند

رییس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه برخی در کشور طرز تفکر خود را مطلقا درست میدانند گفت: نیروهای وفادار انقلاب باید با گفت‌وگو به مدل مشترکی برای اداره کشور برسند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، دکتر حمیدرضا طیبی در برنامه گردهمایی روسای سازمان‌ها، پژوهشگاه‌ها، واحدها، پژوهشکده‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز و موسسه های اموزش عالی گفت: در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و باید گفت ما در حقانیت انقلاب اسلامی ایران و راهی که در گذشته برای پیروزی انقلاب انتخاب کردیم شک و شبه‌ای نداریم و امروز نیز که کشور با مشکلات زیادی رو به رو است با صدای بلند اعلام می‌کنیم که طرفدار انقلاب اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: ما در جهاد که مولود انقلاب اسلامی است و کار خود را الگو سازی در زمینه انقلاب می‌داند و کار خود را نیز خوب انجام داده است از وضعیت کشور گله مند هستیم.

رییس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: برخی در کشور طرز تفکر خود را مطلقا درست می‌دانند در حالیکه نتیجه طرز تفکر آن‌ها حذف نیروهای وفادار انقلاب را به دنبال دارد و هر فردی که مسئولیتی را به عهده می‌گیرد برنامه دوره قبلی رانفی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در نتیجه مدیریت برخی افراد چاپلوس‌ها در کشور رشد می‌کنند و فساد رشد پیدا می‌کند، گفت: فعالیت‌های خوب را نفی نمی‌کنیم اما نیروهای وفادار انقلاب باید با هم گفتگو کنند و به یک مدل مشترک برای اداره کشور برسند.

طیبی با تاکید براینکه اگر برنامه ریزی درستی در کشور وجود داشته باشد در یک بازه زمانی ۱۰ تا ۲۰ ساله میتوانیم کشور را به اهداف متعالی مدنظر امام، شهدا و مقام معظم رهبری برسانیم، ادامه داد: جهاد دانشگاهی با اذعان مسئولین راه را درست انتخاب کرده است و در توسعه های فناورانه، فرهنگی، اقتصادی و کارآفرینی فعالیت‌های مناسبی داشته است. اکنون نیز باید برنامه‌های جهاد را بر اساس رسیدن به سند برنامه ششم بنویسیم و در حال حاضر که برنامه تهیه شده باید منابع را بر اساس آن در نظر بگیریم.

رییس جهاد دانشگاهی با اشاره به اینکه بودجه این نهاد برای سال ۹۷ با رشد مناسبی رو به رو بوده است، گفت: ۳۵ میلیارد تومان افزایش بودجه در مجلس برای جهاد دانشگاهی در نظر گرفته شده است. البته ظاهرا اشتباهاتی در محاسبه بودجه وجود داشته است و احتمال کاهش بودجه وجود دارد.


ادامه دارد


نظر خود را ثبت کنید