بارش مخلوط برف و باران در گیلان تا فردا

رشت - ایرنا - سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، از ادامه بارش مخلوط برف و باران در استان تا فردا (سه شنبه) خبر داد.
مازیار غلامی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار در منطقه است که بر این اساس بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید) ، ارتفاعات ، دامنه ها و در برخی نقاط جلگه ای بارش برف، مخلوط برف و باران پیش بینی می شود.
وی آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید) ، ارتفاعات، دامنه ها و در برخی نقاط جلگه بارش برف و مخلوط برف و باران عنوان کرد.
غلامی آسمان استان برای فردا را نیز نیمه ابری تا ابری و مه آلود، در بعضی نقاط بارندگی خفیف، اواخر وقت در بعضی نقاط وزش باد جنوبی، ارتفاعات و دامنه ها و در برخی نقاط جلگه بارش برف و مخلوط برف و باران پراکنده پیش بینی کرد.
وی بیشینه دمای استان در شبانه روز گذشته را با شش درجه مربوط با بندرکیاشهر و کمینه دما را با هفت درجه زیرصفر مربوط به جیرنده ذکر کرد.
غلامی گفت: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت (ایستگاه هواشناسی فرودگاه) نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب پنج و دو درجه ثبت شده است.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان اضافه کرد: بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته مربوط به رشت (ایستگاه هواشناسی کشاورزی) با نزدیک به 20 میلیمتر و بیشترین میزان بارش برف مربوط به ماسوله با 13 سانتیمتر بوده است.
خبرنگار: امیرپوراحمد**انتشاردهنده: امیرحسین کبیری
7294/2007

نظر خود را ثبت کنید