بازیکن تیم سالوت:‌ امیدوارم نگاه ها نسبت به والیبال بانوان تغییر کند

شکوفه صفری پس از شکست تیمش مقابل پیکان، گفت‌: بازیکنان تیم ما از نظر فیزیکی و قد و قامت نسبت به پیکانی‌ها کوتاه تر بودند و به همین دلیل نتوانستیم دفاع و حمله خوبی داشته باشیم.

شکوفه صفری در گفت‌وگو با ایسنا، پس از شکست تیمش مقابل پیکان، بیان‌ کرد: پیکان تیمی است که از ابتدای فصل بهترین مهره‌های ملی را در اختیار دارد و در نیم فصل دوم  نیز  برای شکست تیم ذوب آهن که تنها حریفش در لیگ جاری است، برهانی و گیوه را در اختیار گرفت و در تمام پست‌ها تیمش تکمیل است. بازیکنان ما نیز بی تجربه هستند و از نظر فیزیکی و قد و قامت کوتاه‌تر از تیم پیکان بودند. بازی کردن مقابل چنین تیمی، دفاع و حمله  کردن سخت است. 

وی در ادامه‌ درباره حضورش از نیم فصل دوم رقابت ها در تیم سالوت، بیان‌ کرد: از ابتدای فصل تقریبا از تمام تیم‌های لیگ برتر پیشنهاد داشتم، بنابر دلایل شخصی نمی خواستم در لیگ بازی کنم اما در نیم فصل با توجه به این که سالوت نیاز به بازیکن سرعتی داشت و شرایط من نیز ایده‌آل تر شده بود تصمیم گرفتم تیم سالوت را در دور برگشت رقابت‌ها همراهی کنم.

صفری درباره سطح کیفی لیگ برتر والیبال بانوان در فصل جاری، اظهار کرد: لیگ امسال بسیار ضعیف است و هر سال نیز شاهد لیگ ضعیف‌تری هستیم. سال گذشته بازیکنِ تیم دانشگاه آزاد بودم که توانستیم عنوان سوم لیگ برتر را کسب کنیم. توانستیم تیم قهرمان و نایب قهرمان  را به چالش بکشیم و از آنها گیم بگیریم و حتی توانستیم تیم ذوب آهن را در تهران شکست دهیم. (یعنی تیم سوم، تیم دوم لیگ را شکست داد).  اما در حال‌ حاضر تنها دو تیم پیکان و ذوب آهن با یکدیگر رقابت دارند. امسال تیم های سوم و چهارم جدول نتوانستند دو تیم اول را اذیت کنند و حتی یک گیم از آنها را بگیرند و این نتایج اصلا برای والیبال بانوان، تیم‌ ‌ملی و نسل آینده خوب نیست، امید دارم سال آینده شاهد یک لیگ پویاتر باشیم.

بازیکن تیم سالوت درباره صحبت‌های کعبی زاده مبنی بر حفظ جایگاه ملی‌پوشان در لیگ برتر والیبال بانوان، تصریح کرد: کعبی زاده چند سال گذشته در سمت نایب رییسی والیبال بانوان حضور داشت و استعفا داد ، امیدوارم امسال بتوانند کمک خوبی را به والیبال بانوان کنند و در ابتدا نیز از لیگ برتر آغاز کند. ما اگر بتوانیم لیگ خوبی را داشته باشیم و ‌اسپانسرها نیز حمایت کنند و تا پایان در لیگ باقی بمانند، بازیکنان بی انگیزه و دلسرد نخواهند شد. شاید از نظر عوام والیبال بانوان خیلی حرفه‌ای نباشد اما تمام بازیکنان زحمت می کشند و سعی می‌کنند شبانه روز حرفه‌ای عمل کنند. امیدوارم این نگاه نسبت به والیبال زنان تغییر کند تا شاهد اتفاقات بهتری باشیم.

او در پایان اظهار کرد: امیدوارم مسئولان فدراسیون و ضیایی که به عنوان رئیس جدید فدراسیون انتخاب شده است به همراه کعبی زاده به والیبال بانوان کمک کنند. ۱۰ – ۱۱ سال است که در مسابقات برون مرزی حضور داریم و دیگر نمی‌خواهیم برای کسب تجربه در مسابقات حضور داشته باشیم، می‌خواهیم  نتایج بهتری را کسب کنیم و اینها همه منوط به یک برنامه‌ریزی خوب و بلند مدت از سوی فدراسیون است. امیدوارم در انتخاب مربیان تیم‌ ‌ملی و مشاوران فنی مرد دقت بیشتری کنند، تا ما نیز نسبت به حرفه‌ای که به آن علاقه داریم دلسرد نشویم.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید