پلمب 180 مکان خرده فروشی مواد مخدر

فرماندار کرمانشاه: با خرده‌فروشان مواد مخدر برخورد جدی می‌شود

فرماندار کرمانشاه از برخورد جدی با خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، فضل الله رنجبر در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کرمانشاه که امروز(29 بهمن) در فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر را در برنامه داریم، گفت: اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر با رویکرد پیشگیری را در شهرستان  دنبال خواهیم کرد.

رنجبر تصریح کرد: تنها از طریق اجتماعی کردن مقابله با مواد مخدر و مردمی کردن آن می توان به مبارزه با این معضل خانمانسوز امیدوار بود.

فرماندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه مقابله با خرده فروشان مواد مخدر در اولویت است، گفت: برخورد با خرده فروشان مواد مخدر را به عنوان یک برنامه مستمر و جدی در سطح شهرستان کرمانشاه ادامه خواهیم داد.

وی گفت: با افرادی که پس از فک پلمب مجددا کار خرده فروشی مواد مخدر را از سربگیرند برخورد جدی‌تر و شدیدتری خواهد شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 180 مکان که اقدام به خرده فروشی مواد مخدر کرده بودند پلمب شده است، گفت: برخورد و پلمب خرده فروشی‌ها را با جدیت ادامه می دهیم.

فرماندار کرمانشاه سپس با اشاره به اجرای طرح کرامت دو در شش محله آلوده مواد مخدر شهر کرمانشاه اظهار کرد: این طرح پیشگیری و مقابله با عرضه مواد مخدر در محلات آلوده و آسیب پذیر را دنبال می‌کند.

وی اضافه کرد: برای اضافه کردن چهار محله آسیب پذیر  دیگر شهر کرمانشاه در سال آینده برنامه ریزی کرده‌ایم.

رنجبر اضافه کرد: تاکنون 383 نفر در قالب اجرای این طرح به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شده‌اند تا با استفاده از اعتبارات بسیج به صورت رایگان تحت درمان قرار گیرند.

رنجبر با اشاره به فعال شدن یک کمپ ترک اعتیاد زنان در شهر کرمانشاه، افزود: در صددیم به این حوزه ورود بیشتری داشته و ظرفیت آن را  که در حال حاضر 30 نفر است، افزایش دهیم.

انتهای پیام
 


نظر خود را ثبت کنید