دانشگاه علوم پزشکی قم میزبان 2 شهید گمنام می‌شود

  • تاریخ انتشار : 1396/11/29 ساعت : 19:45 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : قم
مراسم تدفین دو شهید گمنام دفاع مقدس صبح فردا دوشنبه 30بهمن در مجتمع پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار می شود.

دکتر حکیم‌الهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا عنوان کرد: مراسم تشییع پیکر پاک دو شهید گمنام روز دوشنبه ساعت ۹ از مسجد امام حسن عسگری(ع) تا حرم مطهر انجام و نماز بر این پیکرهای مطهر به امامت آیت الله سعیدی اقامه می شود.
 

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه فضاسازی محل تدفین انجام شده است، ادامه داد: همچنین فضاسازی محیط دانشگاه جهت استقبال از شهدا انجام گرفته است.
 

وی با بیان اینکه مراسم تدفین این دو شهید با حضور مادر شهیدان زین الدین در مجتمع پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار خواهد شد، گفت: این مراسم از ساعت 10 آغاز می شود و با مداحی حاج مهدی سلحشور و حاج حسن شالبافان ادامه خواهد داشت.
 

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: آیین وداع با پیکر مطهر دو شهید بی نشان دفاع مقدس امشب با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ثباتی و مداحی حاج علی مالکی نژاد و مسعود صادقی در مجتمع مسکونی دانشگاه علوم پزشکی واقع در خیابان 20 متری شهید بهشتی روبروی کوچه پنج، برگزار می شود.

 این پیکرهای مطهر متعلق به دو شهید گمنام 19 و 20 ساله مربوط به تک دشمن در سال 67 در زبیدات عراق و عملیات مسلم بن عقیل در مهر سال 61 است.

همچنین در روز سه شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، مراسم تشییع و تدفین 4 شهید گمنام دیگر نیز در دانشگاه باقرالعلوم، مرکز تربیت پاسداری علویون و مجتمع صنعتی بعثت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در قم انجام خواهد شد.

با احتساب 6 شهید بی نشان اخیر، تعداد یادمان های شهدای گمنام در قم به 37 و تعداد شهدا به 77 شهید می رسد که دو تن از آنان نیز طی سال های گذشته، احراز هویت شده اند.
انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید