انیمیشن خارق‌العاده از منظومه شمسی+فیلم

یک هنرمند اقدام به ساخت انیمیشنی کوتاه اما جالب از سیاره‌های منظومه شمسی و قمرهای آنها به همراه مقایسه اندازه‌هایشان کرده است.

به گزارش ایسنا، "آلوارو گراسیا مونتایا" نام هنرمندی است که اخیراً یک انیمیشن اعجاب‌انگیز از مقایسه اندازه سیارات و قمرهای منظومه شمسی ساخته است.

یکی از آخرین نمونه‌های طراحی 3 بعدی، طراحی "آلوارو گراسیا مونتویا" از مقایسه اجرام موجود در منظومه خورشیدی است.

"مونتویا" توضیح می‌دهد که هدف از این پروژه ایجاد یک منبع اورجینال و افزودن اطلاعات موجود در مورد منظومه شمسی بوده است.

وی می‌گوید: این فیلم، مقایسه اندازه برخی از مهمترین اجرام آسمانی را در منظومه خورشیدی شامل سیارات، سیاره‌های کوتوله، سیارک‌ها و ماهواره‌ها نشان می‌دهد. اگرچه این نوع مقایسه‌ها بسیار محبوب هستند و نسخه‌های متعددی از آن در اینترنت وجود دارد، اما من تصمیم گرفتم نسخه شخصی خود را با کیفیتی خاص بسازم.

وی افزود: این ویدیو می‌تواند اطلاعاتی را به مردم اضافه کند که غالبا نمی‌دانند و یا یک جنبه بصری متفاوت ارائه دهد.

این هنرمند همیشه یک نقطه آغاز جالب را در نظر می‌گیرد. وی در این مورد جرم آسمانی "تونگوسکا"(Tunguska) را در نظر گرفته که محلی در سیبری است که یک شهاب‌سنگ در تاریخ 30 ژوئن 1908 با زمین برخورد کرد، و چندین حیوان و درخت را در آن منطقه نابود کرد.

 پس از نشان دادن شهاب‌سنگ "تونگوسکا" با قطر 0.1 کیلومتر و تقویت مفهوم مقیاس با قرار دادن آن در کنار یک تصویر کوچک شده از یک هواپیمای تجاری، بیننده را با مقیاس سیاره‌ها و قمرهای هر کدام در کنارشان آشنا می‌کند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید