سردار رجبی:

تلاش شود کردستان استان برتر در راهیان نور باشد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه کردستان اولین استانی است که صد در صد اعزام را داراست، گفت: باید تلاش کرد تا امسال کردستان به عنوان استان برتر در حوزه راهیان نور معرفی شود.
به گزارش ایسنا، سردار محمدحسین رجبی شامگاه یکشنبه (29 بهمن) در جلسه ستاد دانشگاهی راهیان نور که با حضور رئیس دانشگاه کردستان و دیگر رؤسای دانشگاه‌های استان در محل ساختمان ریاست دانشگاه کردستان برگزار شد، با اشاره به اینکه کردستان یکی از استان‌های میزبان در امر راهیان نور است، اظهار کرد: به همین خاطر ظرفیت پذیرش یک هزار نفری در شهر سنندج برای پذیرش راهیان نور ایجاد شده است.

وی افزود: ظرفیت اسکان موجود، بسیار خوب و مناسب بوده که می‌توان از آن در سایر ایام سال برای دیگر برنامه‌هایی که به مرکزیت استان برگزار می‌شود، بهره برد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه کردستان اولین استانی است که 100 در صد اعزام را داراست، گفت: در بُعد دانش‌آموزی راهیان نور استان، بالغ بر 12 هزار نفر به مناطق راهیان نور اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تمام مراحل اعزام توسط سپاه بیت‌المقدس با حساسیت خاصی دنبال می شود تا از بروز هرگونه حوادث ناگوار جلوگیری شود، تصریح کرد: هر سال باید آسیب‌شناسی لازم در خصوص راهیان نور صورت گرفته و راهکارهای کاربردی و اصلاح‌گر برای کسب خروجی هرچه بهتر این اقدام فرهنگی ارائه شود.

سردار رجبی با ذکر اینکه حضور اساتید و رؤسای دانشگاهی در این سفر یکی از نقاط قوت آن خواهد بود، ادامه داد: موفقیت کاروان‌های راهیان نور در سایه همکاری، دلسوزی و مدیریت صحیح متولیان ذیصلاح آن کسب خواهد شد.

وی با تأکید بر لزوم استفاده بهینه از بار فرهنگی راهیان نور، خاطرنشان کرد: جمعیت بزرگی که در قالب کاروان‌های راهیان نور به استان سفر می کنند، ظرفیتی است که می‌توان از آن در راستای معرفی هر چه زیباتر استان، مردمان این دیار و فرهنگ غنی آنان به سایر مناطق کشور بهره برد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه باید تلاش کرد تا سهمیه پنج درصدی دانشجویان استان 100 درصد محقق شود، تصریح کرد: امید است تمامی دانشجویان علاقمند به شرکت در راهیان نور پوشش داده شوند و خدماتی که به آنان در سفر راهیان نور ارائه می‌شود، در سطح اعلاء خود باشد.

وی در پایان با درخواست مبنی بر اینکه امسال کردستان به عنوان استان برتر در حوزه راهیان نور معرفی شود، یادآور شد: خروجی این حرکت فرهنگی و انعکاس دستاوردهای آن در روحیات جوانان حاضر در راهیان نور از الزامات مؤکده است.


انتهای پیام

نظر خود را ثبت کنید