شهردار سابق سرعین اعلام کرد:

جریمه 60 میلیون تومانی را سرمایه‌گذار 9 چشمه پرداخت کرده است/ مخالفت با تخصیص آب با آبدرمانی 9

  • تاریخ انتشار : 1396/11/30 ساعت : 13:48 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : اردبیل
شهردار سابق سرعین گفت: ما در کمیسیون ماده 100 از بابت تخلفاتی که در مجتمع 9 چشمه سرعین رخ داده بود 60 میلیون تومان از صاحب این پروژه جریمه دریافت کردیم.

رضا زنده‌دل در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ابعاد تخلفات رخ داده در دره‌لر سوئی و 9 چشمه سرعین اظهار کرد: مجتمع دره‌لر سوئی به نام آبدرمانی پروانه دریافت کرده است که این پروانه قبل از حضور بنده در شهرداری سرعین صادر شده بود.

وی خاطرنشان کرد: تنها بحث در این زمینه مهلت قانونی پروانه صادر شده و اتمام آن بود که با توجه به فرصت سه ساله در بهره‌برداری از پروانه‌ها ما از بابت تاخیر در اجرای پروژه مابه‌التفاوت تعیین شده را از مجری پروژه دریافت کردیم. 

شهردار سابق سرعین در مورد پروژه آبدرمانی 9 چشمه سرعین نیز بیان کرد: در قدم اول پروانه شهربازی برای این پروژه صادر شده بود که این اتفاق در زمان مسئولیت بنده در شهرداری سرعین اتفاق افتاده است. 

زنده‌دل به تصاحب زمین شهرداری به وسیله مجری این پروژه اشاره و بیان کرد: در یک تخلف آشکار صاحب این پروژه در وسط شهربازی اقدام به احداث استخر کرده که ما بعد از اطلاع از این اقدام پرونده را به کمیسیون ماده 100 بردیم و برای صاحب این پروژه جریمه صادر کردیم. 

وی به ساخت و سازهای غیرقانونی در پارک و احداث یک استخر در این مجموعه اشاره کرد و گفت: صاحب این پروژه 60 میلیون تومان جریمه از بابت ارجاع پرونده به کمیسیون ماده 100 را پرداخت کرد. 

شهردار سابق سرعین ادامه داد: به دنبال این کار با رایزنی صاحب پروژه آنها موفق شدند از شرکت آب تخصیص آب موردنظر را بگیرند که فرمانداری و دفتر فنی استانداری با این اقدام مخالفت کرده و جلوی کار در احداث آبدرمانی گرفته شد. 

زنده‌دل اضافه کرد: در کمیسیون ماده 55 تبدیل استخر به آبدرمانی مطرح شد که مدارک مورد نظر نیز به این کمیسیون ارائه شده است که باید در این زمینه اعلام نظر انجام شود. 

وی مدعی شد؛ در هر دو پرونده روند کار از سوی شهرداری به صورت قانونی اعمال شده و هیچ تخلفی از بابت نظارت شهرداری انجام نشده است.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید