مدیرکل صداوسیمای ایلام:

رسانه‌های معاند دنبال بزرگنمایی اختلافات شیعه و سنی هستند

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام با تاکید بر اینکه پیاده‌روی عظیم اربعین یک ابَر رویداد است، گفت: متاسفانه تاکنون آن‌گونه که باید در این زمینه تولید ادبیات و محتوا نشده است.

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، دکتر «علیرضا شیروی» در مراسم اختتامیه نخستین سوگواره اربعین در آیینه‌ی رسانه، اظهار کرد: اربعین یک ابَر رویداد است اما تاکنون آن‌گونه که باید در این زمینه تولید ادبیات و محتوا نشده است که امیدواریم فعالان عرصه رسانه متناسب با جایگاه آن، تولید محتوا کنند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های معاند سعودی و حاشیه خلیج فارس به دنبال بزرگنمایی و کوچک‌نمایی پیاده‌روی عظیم اربعین از جنبه‌های مورد علاقه خود هستند، تصریح کرد: دشمنان در این عرصه به دنبال بزرگنمایی اختلافات شیعه و سنی، اختلافات بین طرفداران این دو مذهب بزرگ اسلامی و کم شدن حاکمیت در عراق و از طرفی کوچک‌نمایی حضور میلیونی مردم هستند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام با تاکید بر اینکه کثرت رویدادها نباید ما را از رسالت مهم خود در جنگ نرم غافل کند، تصریح کرد: برگزاری چنین سوگواره‌هایی ما را به سمت تولید محتوا و ادبیات در زمینه‌های مختلف رهنمون می‌کند.

وی بر مستندسازی گونه‌های مختلف ادبی در موضوع اربعین توسط اهالی رسانه تاکید و تصریح کرد: اگر اصحاب رسانه گزارش‌، مقاله و یادداشت‌های قابل توجهی داشته باشند در مراکزی مانند حوزه هنری و فرهنگ و ارشاد استان می‌توان این آثار را تبدیل به کتاب و مجلداتی کرد تا همیشه فراروی آیندگان قرار گیرد.

انتهای پیام

نظر خود را ثبت کنید