یک کارشناس مذهبی:

بانوان با ایمان به مقام خود، دنباله‌رو حضرت زهرا باشند

  • تاریخ انتشار : 1396/12/1 ساعت : 12:03 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : قزوین
یک کارشناس مذهبی گفت: ایمان و اقتدای هر بانویی به جایگاه خود در نزد خداوند، قطعاً می‌تواند آن‌ها را در زمره دنباله‌روهای حضرت زهرا قرار دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مسعود چاووشی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اگر هر زنی به مقام و داشته‌های خود اقتدا و ایمان داشته باشد قطعاً می‌تواند بسیار موفق عمل کند.

وی یادآور شد: اگر بانوان به دنبال کسب عزت از سایر راه‌ها مانند تفاخر و مصرف‌گرایی و جذب انظار مردم نباشد و به داشته‌های خود که خداوند در نظر گرفته ایمان داشته باشد یقیناً در زمره دنباله‌روهای حضرت زهرا (س) خواهند بود.

وی افزود: حضرت فاطمه (س) علاوه بر همسرداری و همسر نمونه بودن و اهتمام جدی برای تربیت فرزندان، ویژگی‌های دیگری نیز داشتند که در این میان ساده زیستی حضرت زهرا (س) بسیار بارز بود.
 

جامعه امروز در کش‌وقوس توقعات بالای زن و مرد از یکدیگر


حجت‌الاسلام چاووشی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) همواره با مدیریت درخواست‌های خود را از همسر داشتند گفت: در جامعه امروز بسیاری از اختلافات به جهت توقعات بالای هر دو طرف است.

وی خاطرنشان کرد: عبادت حضرت زهرا (س)، آراستگی در منزل و خوش‌بو و معطر بودن از دیگر ویژگی‌های حضرت زهرا (س) است.

این کارشناس مذهبی در پایان یادآور شد: اگر هریک از بانوان ما یکی از ویژگی‌های حضرت زهرا (س) را به‌صورت تمام و کمال انجام دهد می‌تواند اثرگذاری خوبی داشته و خانواده خود را به‌خوبی مدیریت کند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید