فرهادیان: فعلا تصمیمی در مورد "بی‌باک" نگرفته‌ایم

رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: فعلا در مورد ادامه همکاری یا عدم همکاری با مهدی بی‌باک تصمیمی نگرفته‌ایم.

آرش فرهادیان در گفت و گو با ایسنا، در مورد آخرین جلسه شورای فنی تیم‌های ملی تکواندو گفت: این جلسه برای ارزیابی عملکرد کادرفنی تیم ملی بزرگسالان در سالی که گذشت، برگزار شد و همه اعضای شورا نقطه نظرات خود را چه مثبت و چه منفی ارائه کردند. البته هیچ تصمیم نهایی در پایان این جلسه گرفته نشد و جمع بندی این جلسه به عهده کمیته فنی خواهد بود.

او با بیان اینکه از ابتدا اعلام شده بود، نتیجه نهایی جلسه شورا در مورد کادرفنی تیم ملی بزرگسالان توسط کمیته‌فنی فدراسیون گرفته خواهد شد، تصریح کرد: نکته قابل توجه این جلسه نقطه نظرات شورا بود که باید بررسی شوند. البته اعضای شورا هیچکدام برای ادامه همکاری یا عدم همکاری با بی‌باک تصمیم نمی‌گیرند و همانطور که اعلام شده بود باید کمیته‌فنی در مورد سرمربی تیم ملی تصمیم بگیرد و تنها وظیفه شورای فنی، تشریح و بررسی عملکرد تیم ملی در یک سال گذشته بود.

رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که برداشت کلی شما از نظرات اعضای شورای فنی نسبت به عملکرد "مهدی بی‌باک" مثبت است یا منفی؟ توضیح داد: به هیچ عنوان نمی‌توانم از منفی بودن یا مثبت بودن عملکرد بی‌باک صحبت کنم. در این جلسه نقاط ضعف و قوت کادرفنی هر دو در کنار هم اعلام شدند و به همین دلیل نمی‌توان نظر خاصی داد. باید اعلام نتیجه را به عهده کمیته ‌فنی گذاشت.

فرهادیان همچنین در پاسخ به این سوال که سازمان لیگ چه برنامه‌هایی در راستای جذاب‌تر کردن لیگ‌برتر دارد؟ تصریح کرد: تصمیماتی در این خصوص از سوی سازمان لیگ گرفته شده است و اجرای آن‌ها قطعا نیاز به زمان دارد. البته باید در مورد همه تصمیمات کارشناسانه تصمیم گرفت تا شرایط بهتر شود و قطعا این مسئله قابل حل شدن است.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید